طوفان طاهروئیه سیریک سوم ایران شد



مرحله پایانی فوتبال ساحلی امید های (زیر۲۳سال) قهرمانی کشور به میزبانی اردکان یزد برگزار شد.
در این مرحله تیم طوفان طاهروئیه سیریک تنها نماینده بود که در پایان این مسابقات عنوان سومی ایران را کسب کرد. تیم های پارس جنوبی بوشهر ،
ایفااردکان و شاهین خزر رودسر سایر تیم های حاضر در این مرحله بودند که در ورزشگاه آزادی اردکان مسابقات خود را انجام دادند.
طوفان طاهروئیه سیریک در نخستین بازی خود مقابل امید پارس جنوبی بوشهر ۱۰ بر ۲ مغلوب شد. ایفا اردکان هم مقابل شاهین خزر رودسر با نتیجه ۳ بر ۲ در وقت اضافه به تیم شاهین خزر رودسر باخت.
در روز دوم مرحله نهایی لیگ فوتبال ساحلی امیدهای کشور بازیکنان طوفان طاهروئیه سیریک دست به کار بزرگی زدند و با نتیجه ۴ بر ۳ شاهین خزر رودسر را شکار کردند و مدعی کسب سکو شدند.
در دیدار دوم هم پارس جنوبی با نتیجه ۵ بر ۴ مقابل ایفا اردکان به برتری رسید تا با کسب شش امتیاز مدعی جدی قهرمانی باشد. در روز پایانی در دیدار اول شاهین خزر رودسر موفق شد پارس جنوبی را با نتیجه ۲ بر ۱ شکست دهد تا با پنج امتیاز نایب قهرمان کشور شود.
در دیدار دوم که بین ایفا اردکان و طوفان طاهروئیه سیریک برگزار شد سیریکی ها این شانس را داشتند تا با برتری مقابل اردکانی ها عنوان نایب قهرمانی را به چنگ آورند، که شرایط به میل آنان پیش نرفت و در وقت اضافه با نتیجه ۷ بر ۶ مغلوب میزبان شدند و به رتبه سومی و مدال برنز دست یافتند.
در پایان تیم پارس جنوبی با ۶ امتیاز جشن قهرمانی را در اردکان یزد برپا کرد. شاهین خزر رودسر با ۵ امتیاز دوم شد و طوفان طاهروئیه سیریک با ۳ امتیاز عنوان سومی ایران را کسب کردند. ایفا اردکان میزبان هم با ۲ امتیاز چهارم شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها