به دنبال تأسیس نخستین باشگاه ورزش‌های الکترونیک هرمزگان هستیم



دبیر کمیته بازی‌ها و ورزش‌های الکترونیک هرمزگان از مشخص شدن نفرات اعزامی به مسابقات انتخابی تیم ملی جهت حضور در مسابقات کره جنوبی در رشته PES۲۰ خبرداد.

به گزارش صبح ساحل، امیرحسین طالبی، افزود: یکی از کارآمدترین تکنیک‌های فراگیرکردن بازی‌های رایانه‌ای بومی، برگزاری مسابقات هدفمند بازی‌های رایانه‌ای است.

وی بیان کرد: انجمن ورزش‌های الکترونیک در زمینه بازی‌های رایانه‌ای به‌منظور مدیریت، نظارت، آموزش و سازمان‌دهی بازیکنان این عرصه تشکیل‌شده و برنامه‌هایی مدون را در دست اجرا دارد که یکی از این برنامه‌ها برگزاری مسابقات قهرمانی و تشکیل تیم منتخب جهت اعزام به مسابقات کشوری است.

طالبی با اشاره به ایجاد نخستین باشگاه ورزش‌های الکترونیک استان هرمزگان تا پایان سال جاری، اظهار کرد: به‌زودی تفاهم‌نامه‌ای با اداره کل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان جهت توسعه و هدفمند کردن بازی‌های رایانه‌ای در مدارس صورت می‌گیرد.

وی در پایان از برگزاری مسابقات مختلف تا پایان سال جاری در استان هرمزگان خبرداد و اضافه کرد: با حمایت‌های هیئت ورزش‌های همگانی امیدواریم بتوانیم در این رشته پس از وقفه‌ای چندساله بار دیگر شاهد رقم خوردن اتفاقات خوبی باشیم.

همچنین مسئول برگزاری مسابقات انتخابی استان هرمزگان افزود: این مسابقات به‌صورت متمرکز با حضور ۱۲ نفر از بهترین‌های هرمزگان در بخش PES۲۰ با همکاری خانه جوانان استان هرمزگان برگزار شد.

سجاد عامری سیاهوئی با اشاره به اینکه نفرات برتر به مسابقات انتخابی تیم ملی جهت حضور در مسابقات کره جنوبی اعزام خواهند شد، تصریح کرد: در پایان این مسابقات ابوالفضل قاسمی و پارسا سالاری به ترتیب حائز رتبه‌های اول و دوم شده و مجوز حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی را کسب کردند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها