جهاد دانشگاهی از جوانان خلاق و نوآور حمایت می‌کند



معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی هرمزگان گفت: جهاد دانشگاهی با توجه به سیاستی که در حوزه اشتغال و کارآفرینی دارد علاقه مند است در این حوزه ها فعالیت کند و همواره برای دستیابی به هدف، با جوانان خلاق و نوآور را پیدا و آنان را برای رسیدن به موفقیت کمک های لازم یاری خواهد کرد.

به گزارش صبح ساحل حمید یاسی پور در گفت و گو با خبرنگاران، در خصوص رویداد اکوسیستم استارتاپی جنوب که به همت شرکت اهورا نوآفرین ایرانیان و جمعی از جوانان فعال و علاقه مند به حوزه کسب و کار های نوپا برگزار شد، عنوان کرد: چنین جمع هایی پیش از این در استان هرمزگان وجود نداشته و این رویداد شروع بسیار خوبی است که ارگان ها و نهادهای مرتبط دعوت و به گفت و گو و ارائه پاره ای از توضیحات بپردازند.

وی با بیان اینکه هریک از ارکان اکوسیستم استارتاپی به صورت جزیره ای فعالیت می کنند، افزود: متأسفانه درحال حاضر در میان ارگان ها و نهادها و مراکز علمی و آموزشی نه زبان مشترکی وجود دارد و نه از دیدگاه های یکدیگر مطلع هستیم؛ هرچه این جلسات بیشتر برگزار شود بیشتر با یکدیگر آشنا شده و هماهنگی ها و همکاری های لازم بیشتر می شود.

یاسی پور تصریح کرد: تا زمانی که جامعه هدف را نشناخته و اطلاع رسانی صحیح به افراد صورت نگیرد طبیعی است که رویدادهای برگزار شده در این حوزه، رویدادهای موفقی نخواهند بود.

معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی هرمزگان ادامه داد: جهاد دانشگاهی با توجه به سیاستی که در حوزه اشتغال و کارآفرینی دارد علاقه مند است در این حوزه ها فعالیت کرده و همواره برای دستیابی به هدف، با جوانان خلاق و نوآور آشنا شده و آنان را برای رسیدن به موفقیت کمک های لازم یاری خواهد کرد.

وی بیان کرد: مرکز نوآوری و شکوفایی حهاد دانشگاهی (منش) با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان در جهاد دانشگاهی هرمزگان افتتاح شده؛ فضای کاری مناسبی را فراهم و از علاقه مندان و فعالان که حاضر به فعالیت هدفمند در این حوزه هستند دعوت می شود تا با حضور در مرکز منش جهاد دانشگاهی از فضای به وجود آمده بهره مند شوند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها