استنشاق گاز درمحوطه سردخانه یک کشتی صیادی حادثه آفرید

مرگ برادران بندرعباسی در موتورخانه کشتی چینی



به گزارش صبح ساحل ، نگاهی به ساعت می اندازد عصر شده است خبری از پسرش نیست ، دلشوره عجیبی دارد  با گوشی تلفن  او تماس می گیرد ولی جوابگو نیست ،دلواپس است و نگران ، شماره تلفن  پسر دیگریش را می گیرد از او می خواهد به اسکله «پشت شهر «برود و محل کار پسرش (نگهبان) که ببیند کجاست و جویای احوالش شود. مرد جوان  از محل کاربه سمت اسکله می رود می بیند خودروی برادرش هست ،صدایش می زند اما به جز امواج دریا صدای نیست، نزدیک کشتی ها می شود می بیند درب یکی از موتورخانه کشتی ها باز است،نزدیکتر می شود برادرش را می بیند که در کف کشتی افتاده است، به سمتش می رود اما همان لحظه حالش بد می شود سرش گیجه می رود، به زحمت با تلفن مادرش تماس می گیرد که به دو برادر دیگرش بگوید در این محل بیایند و تلفن قطع می شود.

دوقلوها با تماس مادر به سرعت به محل می آیند و پس از گشتن در بین کشتی ها ، برادرانشان را می بیند ، در حالی که آن برادر که حالش بهتر است  از آنها می خواهد به کشتی نزدیک نشوند دچار گاز گرفتگی می شوند ولی آنها با دیدن حال بد برادرانشان برای کمک وارد موتورخانه می شوند...

نیروهای آتش نشانی  در راه

 اسکله پشت شهر

ساعت 17 و 58 دقیقه یکشنبه دوازدهم آبانماه جاری، اکیپ آتش نشانی بندرعباس از طریق سامانه 125 به گازگرفتگی چهار نفر در کشتی صیادی پی می برند و به سرعت به محل اعزام می شوند. معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس در این رابطه می گوید: پس از اعلام این حادثه، بلافاصله تیم های امدادی آتش نشانان از ایستگاه های شماره 1 و 8 به محل حادثه اعزام شدند؛ از آنجا که اطلاع رسانی از طریق بیسیم صورت پذیرفته بود، موتورخانه های 6 کشتی صیادی که در کنار هم واقع شده بودند را مورد بررسی قراردادند و سرانجام در یکی از کشتی ها، به محل حادثه رسیدند.حسن امینی زاده ادامه می دهد: محل تاریک بود  حدود نیم ساعت کشتی ها را بررسی کردیم تا به 4 نفر که در موتورخانه بودند رسیدیم. وی عنوان می کند:متاسفانه در این حادثه ، 4 نفر که برادر بودند، در موتورخانه کشتی صیادی حضور داشتند که سه نفر از آنها در اثر استنشاق گاز جان خود را از دست دادند و یک نفر از آنها که به مسمومیت گازی دچار شده بود، توسط نیروهای امدادی آتش نشانان نجات داده شد و به بیمارستان منتقل گردید. امینی زاده می افزاید: مادر اینها پس از دلواپس شدن به بی اطلاعی از سرنوشت پسران، به پسر دیگرش تماس می گیرد و ماجرا عدم برگشت آنها را توضیح می دهد و مرد جوان بلافاصله به مراکز امدادی و انتظامی تماس می گیرد درخواست کمک می کند.

 این مقام مسوول می گوید:» این کشتی های پهلو گرفته چینی است که چند ماهی در این اسکله توقیف بود و فقط نگهبان داشت».

مرگ  در کشتی صیادی چینی

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی هرمزگان پس از اعلام اینکه  در ساعت19 و 6 دقیقه در پی تماس مرکز دریابانی با اورژانس ۱۱۵ و ارائه گزارشی مبنی بر گازگرفتگی چهار نفر در کشتی صیادی می گوید: بلافاصله دو دستگاه آمبولانس از پایگاه های شهری اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام شد.

محمود حسین پور تصریح می کند: طبق گزارش تیم اعزامی اورژانس، چهار نفر در حین جوشکاری در محوطه سردخانه یک کشتی صیادی که متعلق به کشور چین بوده، دچار گاز گرفتگی با گاز نامشخصی می شوند که متاسفانه سه تن از آنها، دو آقای ۲۵ ساله و یک آقای ۳۲ ساله فوت می کنند و یه آقای ۳۶ ساله با مسمومیت استنشاقی و گیجی جهت ادامه درمان به بیمارستان صاحب الزمان منتقل شد.رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی هرمزگان می افزاید: هنوز علت حادثه و نوع گازی که این افراد با آن مسموم شده اند؛ مشخص نشده است.

اصلاحیه

صبح ساحل از شرکت زیست میگو کیهان بابت عکسی که برای این خبر منتشر شده بود عذرخواهی می کند.شایان ذکر است که عکس مذکور تغییر داده شده.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها