نخستین همایش خادمیاران گلزار شهدای بندرعباس برگزار شد



 نخستین همایش خادمیاران گلزارشهدای بندرعباس با الگو گرفتن از آستان قدس رضوی و حضور ۲۷۰ نفر از خادم های خواهر و برادر برگزار شد.

به گزارش صبح ساحل به نقل از ایرنا،مدیر گلزار شهدای بندرعباس شامگاه چهارشنبه در این مراسم گفت: چنین همایشی با هدف ترویج فرهنگ شهادت در جامعه و محاسن خدمت به شهدا برگزار شده که در نظر داریم ۴ مرتبه در هر سال اجرا شود.
روح الله احترامی افزود: با راه اندازی کارگروه های قرآنی، فرهنگی، رسانه و ورزشی سعی کردیم خادمیاران را در گروه های مورد علاقه خودشان ساماندهی کنیم تا خدمت رسانی بهتری به گلزار شهدا ارائه شود.
وی بیان کرد: برگزاری اردوهای داخل و خارج استانی برای خادمیاران خواهر و برادر و بازدید دانش آموزان ۱۳ ساله در دوشنبه های هرهفته نیز از جمله برنامه های گلزار شهدای بندرعباس به شمار می رود.
مدیرگلزار شهدای بندرعباس اظهار کرد: همچنین یادواره شهدا با حضور خانواده های شهدا و ایثارگران و برخی از مسوولان استانی و کشوری، ۲۸ آبان ماه امسال در این مکان مقدس برگزار خواهد شد.
احترامی خاطر نشان کرد: گلزار شهدا آمادگی دارد در جهت خدمت به شهدا و زائران از افراد علاقمند به خادمیاری در راستای مهارت هایشان ثبت نام کند.
حجت الاسلام علی اصغر تبریزی نیز به عنوان سخنران این همایش گفت: خدمت گذاری به شهدا انسان را به خدا و امامان نزدیک تر می کند و توسل به آنها مسیر زندگی را تغییر می دهد.
وی خطاب به خادمهای خواهر و برادر افزود: شهدا از جان و مال خود گذشتند بنابراین خدمت به این ایثارگران مانند خدمتگزاری برای سیدالشهدا(ع) است.
اولین همایش خادمیاری گلزار شهدای بندرعباس با مداحی کربلایی ایمان دیواری به پایان رسید.

  •  
  •  
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها