برگزاری همایش خادم یاران در گلزار شهدای بندر عباس



به گزارش صبح ساحل ، روح الله احترامی در این همایش ضمن تبریک به مناسبت آغاز امامت و ولایت حضرت امام زمان ( عج ) ، اظهار داشت: شهدای شمع محفل ما هستند و چراغ های هدایت برای جامعه و زندگی آنها باعث نورانیت ما خواهد شد

وی ادامه داد : با عهد و میثاق که با شهدا داریم سعی و تلاش کرده ایم که تحولی در فعالیت های گلزار ایجاد کنیم و این مهم یاری همه عزیزان میسر خواهد شد .

مدیر گلزار شهدا بیان داشت : شیوه اجرای فعالیت های تحولی گلزار شهدا برگرفته از آستان قدس رضوی می باشد که بر اساس برنامه های خاص مدون شده است .

احترامی افزود: بیست و هشت آبان ماه یادواره ۲۷۷ شهید گلزار ملکوتی برگزار خواهد شد که این کار بزرگ با همراهی و همفکری همه خادم یاران انجام خواهد گرفت .

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین با اشاره اینکه یاد و نام شهدا نورانیت همه مجالس ما هستند ، اظهارداشت: یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس باعث گسترش فرهنگ ایثار می گردد و خدمت به این شهدا طبق روایات خدمت به رسول الله است .

وی به گوشه ای از خصوصیات و ویژگی های و خاطرات از شهدا پرداخت ، و گفت : شهدای ما به مقامی شامخ شهادت که بزرگترین فیض است در رسیدن به مقامات و فضا ئل اخلاقی نیز زبانزده خاص و عام بوده اند .

وی با اشاره به لزوم توجه به معنویت در بین جوانان افزود: هنگامی که معنویت از جامعه رخت ببینند حجاب ظلمت جای نورانیت را خواهد گرفت .

این سخنران ادامه داد : بهترین الگو برای جوانان ما همین شهدای هستند علی الخصوص شهدای جوان ، که کارهای الهی کردن که حتی برای از بزرگترها هم توانایی آن را نداشتند .

حجت الاسلام تبریزی اضافه کرد : نورانیتی که شهدا به آن دست یافته اند برگرفته از اطاعت اهل بیت است و از فطرت و نهاد پاک آنها بوده است .

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها