امداد رسانی در مناطق زلزله زده تسریع شود



به گزارش صبح ساحل ، ناصر شریفی  اظهار داشت: زلزله دیروز شدید بود و با توجه به ریزش کوه در مردم منطقه ایجاد رعب کرده است و نیاز است مردم برای اسکان موقت از چادر بهره مند شوند. 

وی با اشاره به اینکه احساس نا امنی از زلزله هم بدتر است افزود: نیاز است مسوولان استان خصوصا مسوولان هلال احمر در تسریع روند ارسال چادرهای اسکان موقت به زلزله زدگان توجه بیشتری داشته باشند. 

نماینده مردم غرب استان هرمزگان گفت: از دیشب تا صبح امروز به علت عدم وجود چادر مردم شب را در کوچه ها سپری کردند.

وی ابراز داشت: در اثر زلزله، مردم روستای کنچی خانه های خود را رها و به روستای مجاور رفته اند اما علیرغم وعده های داده شده هیچ چادری در شب گذشته به آنها نرسید و مجبور شدند شب را در کوچه ها صبح کنند. 

وی ادامه داد: به روستای رودبار نیز تعداد کمی چادر ارسال شده بود اما به ساکنان روستاهای سیداحمدی، مروارید، روی گچ و کنچی چادری تحویل نشد که موجب بروز نارضایتی عمومی در میان مردم شد و گلایه های آنها را در پی داشت.

 ناصر شریفی گفت: نقش خدمات ارزنده هلال احمر و سایر ارگان های متولی در هنگام وقوع بلایای طبیعی نظیر سیل و زلزله بر کسی پوشیده نیست از این رو به عنوان نماینده مردم از مسوولان استانی و هلال احمر می خواهم روند خدمات رسانی به مناطق زلزله زده تسریع شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها