معاون صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران در بازدید از روند تخلیه صید فانوس ماهیان:

دستیابی به ترکیب صید بیش از ۹۰ درصدی در صید فانوس ماهیان//خود کفایی در غذای آبزیان پروشی با صید فانوس ماهیان رقم می خورد



معاون صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران در بازدید از روند تخلیه صید کشتی های فانوس ماهیان در بندر صیادی بندرعباس بااشاره به اینکه خوشبختانه شاهد ترکیب صید بیش از ۹۰ درصدی در صید فانوس ماهیان هستیم گفت: این مهم در سایه اقدامات مدیریتی و تدابیر نظارتی شیلات محقق شده است.

به گزارش صبح ساحل به نقل از خبرگزاری برنا، وی افزود: تلاش ها، پیگیری ها ، برنامه ریزی و نظارت های صورت گرفته منجر به بهبود مدیریت صید فانوس ماهیان و ساماندهی بیشتر فعالیت شده است .

سید پرویز محبی اشاره داشتند که کلیه صید فانوس ماهیان در آبهای دریای عمان استان هرمزگان صورت می گیرد و تصریح نمودند که تنها تخلیه صید فانوس ماهیان در حاشیه خلیج فارس صورت میگیرد و به هیچ وجه در خلیج فارس فعالیت صید فانوس ماهیان انجام نمی شود.

معاون صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران تصریح کرد: در شب گذشته شاهد تخلیه صید کشتی صیادی ستاره لیان، ساخت ایران  با ۲۰ نفر خدمه تماما ایرانی بودیم که با۲۲ روز تلاش صیادی موفق به صید حدود ۱۶۰ تن  ماهی شده است.

وی با بیان اینکه  از این میزان صید حدود ۱۵۶ تن فانوس ماهی و تنها ۴تن آن را سایر آبزیان به عنوان صید ضمنی تشکیل داده است افزود: این مهم  موفقیت چشمگیری در این نوع فعالیت است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها