رئیس کل دادگستری استان هرمزگان خبر داد:

استقرار نماینده ثبت اسناد در شهرستان بشاگرد /کاهش نیاز به تردد اهالی به مرکز استان و شهرستان جاسک



صالحی گفت: پیرو تأکیدات رئیس قوه قضائیه مبنی بر تکمیل روند خدمت رسانی قضایی به مردم شریف بشاگرد، نماینده اداره ثبت اسناد و املاک در دادگستری این شهرستان مستقر شد.

به گزارش صبح ساحل به نقل از خبرگزاری برنا، علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اعلام کرد: پیرو تأکیدات ریاست محترم قوه قضائیه مبنی بر تکمیل روند خدمت رسانی قضایی به مردم شریف بشاگرد، نماینده اداره ثبت اسناد و املاک در دادگستری این شهرستان مستقر شد.

وی هدف از استقرار نماینده اداره ثبت اسناد و املاک در دادگستری شهرستان بشاگرد را کاهش نیاز به تردد اهالی این شهرستان به مرکز استان و جاسک ، تکریم مراجعان و خدمت رسانی مطلوب به مردم عنوان کرد.

صالحی تصریح کرد:از این پس با استقرار نماینده ثبت اسناد و املاک در دادگستری شهرستان بشاگرد، خدمات ضروری ثبتی از جمله توقیف و رفع توقیف املاک در محل دادگستری این شهرستان صورت می گیرد.

این مقام قضایی همچنین تصریح کرد: از طریق ایجاد شبکه های ارتباطی و توسعه زیر ساخت های الکترونیک در دادگستری بشاگرد، دسترسی به سامانه های مربوط به اداره ثبت اسناد و املاک استان هرمزگان در این شهرستان میسر گردیده و امکان ارائه خدمات به مردم بشاگرد فراهم شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها