بستانو حریف دیرینه خود را شکست داد



هفته چهارم لیگ برتر هرمزگان با انجام شش دیدار به کار خود پایان داد.
در هفته ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان ودربی شهر رودان دو تیم اتحادو متحد معز آباد امتیازات را تقسیم کردند. در دیگر بازی های این هفته سیبه کوخرد سه بریک شاهین بندرلنگه را شکست داد. 
پاس بندرلنگه در خانه از تیم هرنگ جوان سه بر یک شکست خورد. 
جنوب انرژی بر پارسیان دو بریک اتحاد دژگان را برد. ستارگان بستانو در خانه حریف سنتی ودیرینه خودش جبل بر شهرو را دو بر یک شکست داد.‌
استقلال خونسرخ در ادامه پیروزهای خودش دو بر یک ملوان بندعباس را از پیش رو برداشت. 
تیم استقلال خونسرخ که از سه بازی قبل خودش سه برد در کارنامه داشت در هفته چهارم هم به یک پیروز دیگر دست یافت و این بار در خانه ملوان را دو بریک برد.‌ اصلان رمضانی و مدافع حریف گل های تیم استقلال را به ثمر رساندند. ‌تک گل تیم ملوان را هم احمد خوش بهره زد. ستارگان بستانو در بازی با حریف سنتی ودیرنه خود جبل بر شهرو با دو گلی که الیاس نجفی و یوسف یوسفی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند در مقابل تک گلی که حامد قویدل برای جبل بر شهرو به ثمر رساند به پیروزی رسید. حساس ترین بازی هفته چهارم در رودان برگزارشد. در دربی رودان دو تیم اتحاد و متحد معز آباد به تساوی یک یک رضایت دادند. 
محمد معلمی برای اتحاد و علیرضا رامشگر برای متحد معز آباد گلزنی کردند.‌ سیبه کوخرد پس از تساوی هفته گذشته در دربی بستک این هفته سه بریک شاهین بندرلنگه را برد. فاروق خدایار، شعیب نامی و محمود آوجی برای سیبه کوخرد گلزنی کردند و تک گل تیم شاهین بندرلنگه مهدی دادگری درون دروازه سیبه جای داد.‌ جنوب انرژی بر پارسیان بلاخره بعد از سه هفته طعم نخستین پیروزی را چشیدو دو بریک اتحاد دژگان را شکست داد.‌ محمد رخ و ابراهیم فرح برای جنوب انرژی بر پارسیان و حسین جامه دار برای اتحاد دژگان گلزنی کرد. پاس بندرلنگه در خانه سه بریک به تیم هرنگ جوان باخت . تک گل تیم پاس بندرلنگه را حسین حشرت و سه گل تیم هرنگ جوان را دو گل عبدالخالق درخوش و یک گل هم حسین عبدی به ثمر رساندند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها