دربی شهر بندرعباس را نایبند برد



هفته ششم‌ لیگ برتر فوتسال بانوان هرمزگان با انجام پنج بازی دنبال شد .
این مسابقات در سه گروه در حال برگزاری است که در گروه غرب سه تیم هیات قشم،اسطوره رویدر و مانگرو بندرخمیر، در گروه شرق کشاورز میناب، آزادگان رودان ، مکران جاسک و امید مکران گهردو سیریک ودر گروه مرکز تیم های تیپ تکاوران بندرعباس، نایبند بندرعباس ، هیات جزیره هرمز و مقاومت میناب با هم به رقابت می پردازند. 
در هفته ششم‌ این رقابت ها تیم مکران جاسک میزبان کشاورز میناب بودو با ۱۳ گل مغلوب این تیم شد. برای کشاورز سعید میناب فریده رهی و زهرا پور دعایی هرکدام چهار گل به ثمر رساندند. سمانه رحیمی و فاطمه ترکمانی هرکدام دوگل و صدیقه نجفی یک گل زد. 
منتخب هرمز میزبان تیم مقاومت میناب بود که تیم مینابی در هرمز حاضر نشد تا منتخب هرمز سه امتیاز بگیرد. 
بازی تیم های آزادگان رودان و مکران گهردو سیریک ۱۲ بر دو به سود آزادگان رودان به پایان رسید.
برای آزادگان رودان فاطمه ارزیاب به تنهایی پنج گل زد. بنفشه رضا زاده و زهرا اسماعیلی هر کدام دو گل زدند. الهام روشی و مهدیه ازنب هم هر کدام یک گل به ثمر رساندند. ‌
یک گل دیگر تیم آزادگان رودان را خلود حسینی زاده بازیکن سیریکی گل به خودی زد. 
دو گل تیم مکران گهردو سیریک را مریم ترکمانی فر سرمستی یک گل و گل به خودی زهرا اسماعیلی (بازیکن رودان) به ثمر رساند.‌
مانگرو بندر خمیر با سه گل اسطوره رویدر را از پیش رو برداشت . برای تیم مانگرو بندرخمیر ساره برشان دوگل و سوفیا رحمان زاده یک گل زدند. 
در پایان هفته پنجم‌ در گروه منطقه شرق تیم کشاورز سعید میناب با ۱۸ امتیاز و تیم آزادگان رودان با ۱۲
امتیاز مکان های اول و دوم جدول رده بندی را از آن خود دارند. در گروه منطقه غرب هیات قشم با ۹امتیاز در صدر جدول رده بندی ایستاده است و تیم مانگرو بندرخمیر با سه امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم 
اسطوره رویدر دوم است. در گروه منطقه مرکزی تیم نایبند بندرعباس با ۱۶ امتیاز صدر جدول رده بندی 
را از آن خود کرده است و تیم تیپ تکاوران بندرعباس با ۱۲ امتیاز دوم است. دربی شهر بندرعباس را تیم نایبند با برتری به پایان رساند.
بازی تیم های تیپ تکاوران بندرعباس و نایبند چهار بر سه به سود نایبند به پایان رسید . برای تیپ تکاوران ملیحه نورالدینی سه گل زد و گل های تیم نایبند بندرعباس را گس مرادی دو گل و وجیهه صادقی و 
فاطمه یگانه هر کدام یک گل به ثمر رساندند. 
در این رقابت ها تاکنون فریده رهی از تیم کشاورز میناب با ۲۲ گل زده در صدر جدول گلزنان قرار گرفته است. ‌ سمانه رحیمی از تیم کشاورز میناب با ۱۶ گل زده در مکان دوم ایستاد. بنفشه رضا زاده از تیم آزادگان رودان ، ملیحه نورالدینی از تیم تکاوران بندرعباس و زهرا پور دعایی از تیم کشاورز میناب با ۱۴ گل زده در مکان سوم گلزنان ایستاده اند. مهدیه ازنب با ۱۳ گل از تیم آزادگان رودان در جای چهارم قرار دارد. نرگس مرادی از تیم نایبند بندرعباس با ۱۲ گل زده عنوان پنجمین گلزن را در اختیاز دارد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها