تشکیل هیات اندیشه‌ورز بسیج با هدف توسعه بازار اسلامی در هرمزگان



جلسه مشترک بسیج اصناف استان با اعضای شورای این سازمان و اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف مرکز استان با موضوع تشکیل هیات اندیشه‌ورز در راستای بیانیه مقام معظم رهبری در آغاز دهه پنجم انقلاب و در راستای توسعه بازار اسلامی برگزار شد.

به گزارش صبح ساحل به نقل از خبرگزاری فارس، عبدالمجید جلالی صبح امروز با تاکید بر ضرورت ایجاد تحول در بازار،  اظهار داشت: برگزاری جلسات و نشست‌های مشترک بسیج و بازار با تشکیل هیات اندیشه‌ورز در هرمزگان به رونق بازار و توسعه بازار اسلامی کمک خواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به لزوم تشریح اهداف ایجاد صندوق خیریه امام رضا(ع) جهت آگاهی بازاریان افزود: این صندوق می‌تواند در مباحث متنوع نظیر حمایت از تولید، اشتغال و رونق بازار و بازاریان فعالیت دارد. 

رئیس اتاق اصناف مرکز استان هرمزگان با بیان اینکه اعضای هیات امنای صندوق خیریه امام رضا(ع)از بین خود بازاریان انتخاب شده، ادامه داد: اتحادیه‌ها بایستی عملکرد خود را در زمینه صندوق خیریه امام رضا(ع) به اتاق اعلام کنند.

جلالی در ادامه مهم‌ترین خصوصیات بسیجی را عملیاتی بودن عنوان کرد و بیان داشت: اسلامی کردن بازار هرمزگان اصلی‌ترین هدفی است که با اجرای مجدد طرح منهاج به آن دست یابیم.

در ادامه ابن نشست صمیمی سرهنگ زارع رئیس سازمان بسیج اصناف استان هرمزگان نیز با اشاره به نقش بازار و اتاق اصناف در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: تشکیل اتاق فکر متشکل از نخبگان و نمایندگان صنفی استان در دستیابی به اهداف و تدوین برنامه اثرگذار است.

وی تشکیل هیات اندیشه ورز بسیج اصناف را سریع‌ترین راه برای اجرای برنامه های مشترک بسیج و اتاق اصناف جهت توسعه بازار اسلامی دانست و افزود: تشکیل صندوق خیریه امام رضا(ع) به عنوان نخستین گام در راستای خوش‌بینی کسبه و مردم به بازار و رونق تولید محسوب می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها