احمدی سکان فوتبال سیریک را به دست گرفت



مهرداد احمدی ۲۷ ساله سکان هیات فوتبال سیریک را به دست گرفت.
مراسم تودیع رئیس و معارفه سرپرست هیات فوتبال شهرستان سیریک با حضور مسوولین استانی و شهرستانی برگزارشد.
به گزارش صبح ساحل، در این آیین که با حضور قاسم رنجبریان دبیر هیات فوتبال استان هرمزگان، عباس جهان الدینی بخشدار مرکزی سیریک،شیخ ابراهیم اسماعیلی امام جمعه موقت اهل سنت سیریک،ابراهیم آیین پرست رییس اداره ورزش و جوانان و جمعی از مسوولین،ورزشکاران و جامعه ورزشی برگزار شد از زحمات اسماعیل قورچی زاده تجلیل و طی حکمی از سوی ریاست هیات فوتبال استان هرمزگان مهرداد احمدی به عنوان سرپرست هیات فوتبال سیریک منصوب شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سیریک در این آیین مطرح کرد: هیات فوتبال شهرستان سیریکی یکی از هیات های فعال و کار آمد این شهرستان بوده است.
ابراهیم آیین پرست بیان کرد: رشد و توسعه رشته ورزشی فوتبال،فوتسال و فوتبال ساحلی شهرستان مرهون تلاش دسته جات ورزشی و برنامه ریزی خوب هیات فوتبال بوده است. وی اظهار کرد: کسب افتخارات متعدد در ورزش شهرستان نشان از وجود استعداد های متعدد ورزشی است که می بایست از آنان حمایت شود. بخشدار مرکزی شهرستان سیریک با اشاره به اینکه فوتبال پرطرفدار ترین ورزش در بین جوانان است بیان کرد: فوتبال از رشته های ورزشی است که علاقه مندان بی شماری دارد و برای توسعه آن باید همگان تلاش کنند.
عباس جهان الدینی ادامه داد: کارهای ارزشمندی که در مجموعه هیات فوتبال شهرستان صورت پذیرفته است که با حضور آقای احمدی که یکی از نیروهای جوان و با استعداد شهرستان هستند باید شاهد حرکت های قوی تری باشیم. جهان الدینی اضافه کرد: فوتبال ساحلی یکی از رشته هایست که می توان در مدت زمان کم از آن نتیجه گرفت و باید به پرورش استعداد ها در این رشته ورزشی توجه شود. وی افزود: ورزش سیریک شاهد اتفاق های خوبی است که تداوم این اتفاق ها می توانند زمینه ساز توسعه و تحول گردد.
جهان الدینی به توسعه رده های پایه اشاره و گفت: اگر به دنبال پیشرفت و توسعه در فوتبال هستیم باید تیم های قوی در پایه داشته باشیم و به دنبال تربیت نیروهای مستعد و توانمند باشیم.
امام جمعه موقت اهل سنت سیریک گفت:  توسعه علمی فوتبال در گرو توجه به فوتبال ،فوتبال ساحلی و فوتسال پایه شهرستان قرار دارد که طی سال های اخیر در این ارتباط کارهای موثری توسط هیات فوتبال با همکاری باشگاه ها و بخش خصوصی انجام شده است.
شیخ ابراهیم اسماعیلی به اهمیت انجام امور فرهنگی در کنار برنامه‌های فنی در رشته‌های ورزشی اشاره کرد و بیان داشت: از اولویت‌های هیات‌های ورزشی باید توجه به مسائل فرهنگی و ارزشی باشد. اسماعیلی ایراد کرد: برنامه محوری، توجه به ساختار در باشگاه‌ها و همچنین برگزاری لیگ‌ها و میزبانی رقابت‌ها همه به توسعه ورزش و رشته فوتبال کمک می کند.
وی افزود: جادارد از زحمات قورچی زاده که بحق زحمات زیادی را کشیدند تشکر و قدردانی نماییم و برای احمدی که یکی از نیروهای قوی و توانمند شهرستان است آرزوی موفقت می نمایم.
امام جمعه موقت اهل سنت سیریک عنوان کرد: فوتبال باید از سیاست بدور باشد و فارغ از هر نوع مرز بندی سیاسی افراد بر اساس شایسته سالاری انتخاب شوند.
شیخ ابراهیم اسماعیلی خاطر نشان کرد: شرق هرمزگان مملو از استعداد در رشته های مختلف است که باید هیات های ورزشی استان نگاهی توسعه ای به این مناطق داشته باشند. اسماعیلی تاکید کرد: برای توسعه ورزش فوتبال خانواده ورزش باید در کنار هم برای ارتقاء آن تلاش نمایند.
دبیر هیات فوتبال استان هرمزگان در آیین تودیع و معارفه سرپرست هیات فوتبال شهرستان سیریک گفت: توسعه فوتبال در گرو برنامه محوری و داشتن ساختار و تشکیلات منسجم بر اساس دانش روز است.
قاسم رنجبریان ایراد کرد: تمام برنامه هایی که در فوتبال برگزار می شود باید در قالب برنامه های بلندمدت از پایه و با بهره گیری از تمام ظرفیت ها باشد.
رنجبریان اشاره کرد: هر کار و فعالیتی که در فوتبال انجام می شود باید با نگاه به آینده و همچنین در راستای ایجاد باشگاه های ساختارمند و قوی اجرا شود.
وی افزود: هیات فوتبال سیریک در سال ۹۷ هیات برتر استان شد که این امر نشان از فعالیت های خوب این هیات دارد. دبیر هیات فوتبال استان هرمزگان ایرادکرد: شهرستان سیریک ظرفیت ها و استعداد های خوبی در فوتبال ساحلی و فوتسال دارد که باید شناسایی و معرفی شوند. قاسم رنجبریان مطرح کرد: در مدت زمان تصدی آقای قورچی زاده کارهای خوبی در سیریک صورت پذیرفت که جدا دارد از ایشان تقدیر شود.
رنجبریان خاطر نشان کرد: برای تصدی پست سرپرستی هیات فوتبال شهرستان سیریک طبق قانون سه نفر از سوی اداره ورزش و جوانان شهرستان سیدیک معرفی و پس از بررسی های لازم در کمیسیون مربوطه جناب آقای مهرداد احمدی به عنوان سر پرست جدید هیات فوتبال سیریک انتخاب و از امروز مدیریت هیات فوتبال سیریک را بدست خواهد گرفت.
دبیر هیات فوتبال استان هرمزگان اظهارکرد: احمدی از جوانان پرتلاش و مستعد شهرستان است که با توجه به توان جوانی که دارند امید است شاهد حرکت های خوبی در ورزش فوتبال سیریک شویم.
گفتنی است، مهرداد احمدی پیش از این دبیر هیات فوتبال شهرستان سیریک بوده است و ریاست کمیته های فوتسال،اجرایی،روابط عمومی،آموزش،مالی و دبیر کمیته داوران را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها