انتقال آب شیرین کن ۱۰۰ هزار مترمکعبی از غرب به شرق بندرعباس



به گزارش صبح ساحل،به نقل از ایرنا،استاندار هرمزگان روز شنبه درنشست کارگروه زیربنایی توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست گفت: این آب شیرین کن که توسط بخش خصوصی احداث شده با خرید تضمینی دولت، به مخزن های ۶۰۰ دستگاه و داماهی منتقل می شود که در این جلسه تصویب شد.
فریدون همتی افزود: برای بازسازی مخزن های آب در ۶۰۰ دستگاه و داماهی بندرعباس و نیز انتقال آن با اعتبار ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال نیاز است.
وی بیان داشت: اجرای این طرح به دلیل زیرخاک بودن قابل دیدن نیست اما پایداری آب شرب شهر بندرعباس را برای ۱۰ سال آینده به همراه دارد و آب حوزه میناب برای مصارف کشاورزی استفاده خواهد شد.
نماینده عالی دولت در هرمزگان خاطر نشان کرد: جاده جاسک به سندرک و تلفیق پل دوم و سد شریفی به منظور تامین آب دشت بارق، در این جلسه مصوب شد و با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال در یک سال به پایان می رسد.
وی تصریح کرد: از مجموع ۲۸ طرح ۲۴ طرح که بطورعمده در زمینه کشاورزی بودند به تصویب رسید و امیدواریم در شورای برنامه ریزی موافقت شود.
این مقام مسوول یادآور شد: با توجه به شرایط تحریم ناجوانمردانه که از سوی دشمنان ایجاد شده، دولت تلاش می کند به آبادانی و رونق عمرانی کشور بپردازد تا در جنگ اقتصادی پیروز شود.
استاندار هرمزگان عنوان کرد: موفقیت امروز کشور مقابل تحریم ها نتیجه صندوق های رأی از سوی مردم در سال ۹۶ است.
همتی ادامه داد: مردم با تحمل سختی ها به دولت و نظام کمک می کنند تا تصمیم گیری ها و برنامه ریزی بهتری برای اداره کشور صورت گیرد.
وی افزود: این مقابله و ایستادگی در جنگ نابرابر و غیرعادلانه دشمنان نظام باید در طول تاریخ یاد شود تا آیندگان بدانند که مردم در کنار نظام مقدس جمهوری اسلامی با قدرت جلو می رود و نفوذش در منطقه نیز افزایش می یابد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها