«اتحاد جاسک» طلسم را شکست و قهرمان شد



به گزارش صبح ساحل ، قهرمانی تیم اتحاد جاسک در لیگ برتر امیدهای استان انرژی و جان دوباره به فوتبال شرقی ترین منطقه از هرمزگان بخشید. برای دومین بار بود این بندرساحلی میزبان فینال فوتبال استان بود و شیر بچه های قدیمی ترین بندر هرمزگان به درستی از میزبانی خود استفاده کردند و جام قهرمانی را جلوی چشمان تماشاگران با تعصب خود بالای سر بردند.
اتحاد جاسک در هفته پایانی با نتیجه یک بر صفر از سد استقلال درگهان قشم گذشت تا فوتبال این بندرساحلی پس از چندین دهه ناکامی در لیگ های استان برای اولین بار قهرمانی استان را تجربه کند. وحید کریمی خواه نخستین سال فعالیت خود را به عنوان مربی در فوتبال تجربه می کند. او پیش از این در تیم اروند به عنوان بازیکن بود و امسال با مربیانی از جمله علی مقدم ، مرتضی ذاکری و همچنین محمد بالنج زهی به عنوان سرپرست هدایت تیم امیدهای اتحاد جاسک را بر عهده داشتند و با این تیم به قهرمانی رسیدند.
در مراسم اختتامیه که با حضور میر مرسل ایزدی پور معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری جاسک، قاسم رنجبریان دبیر هیات فوتبال استان ، حسین روشنی نایب‌رئیس شورای شهر ، عبدالمجید مرادی رئیس اداره ورزش و جوانان و جاسک و پیشکسوتان فوتبال این شهرستان برگزار شد به تیم های اول تا دوم جام ، احکام قهرمانی و جوایزی اهداء شد.قضاوت این بازی برعهده مسعود مرشدی، علیرضا کیانی، علیرضا آبها و حسن بازرگان بود.نماینده هیات در این دیدار محمد مرادی بود.

 

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها