از بانوان پژوهشگر جزیره کیش تجلیل می شود



رئیس اداره امور زنان معاونت فرهنگی اجتماعی منطقه آزاد کیش برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و تجلیل از بانوان پژوهشگر را از برنامه‌های این اداره به مناسبت هفته وحدت و روز کیش برشمرد.

به گزارش صبح ساحل به نقل از فارس،عالمه خسروی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در کیش، برگزاری نمایشگاه صنایع دستی بانوان کارآفرین و هنرمند جزیره کیش و ایجاد فرصت‌های شغلی را راهکاری مناسب جهت تقویت مشارکت اجتماعی بانوان کیش و توانمندسازی آنان دانست.

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه روز کیش و همزمان با هفته وحدت اظهار داشت: برگزاری مراسم و نمایشگاه‌ها همراه با جشنواره های مختلف مانند جشنواره کودک، بادباک‌ها، اجرای موسیقی سنتی و محلی، برگزاری جشنواره غذاهای بومی و محلی، مسابقه و سرگرمی از ۲۰ تا ۲۳ آبان هر روز از ساعت ۱۷.۳۰ تا ۲۱ در محل اسکله بزرگ تفریحی کیش از جمله برنامه‌های ویژه بانوان است.

رئیس اداره امور زنان کیش تجلیل از بانوان پژوهشگر جزیره کیش  در روز ۲۰ آبان و برگزاری جشن روز کیش ویژه بانوان در روز چهارشنبه ۲۲ آبان در سالن ابن سینای مرکز همایش‌های بین المللی کیش از دیگر برنامه‌های این مرکز عنوان کرد.

خسروی گفت: افتتاح مجموعه ورزشی- تفریحی در هتل شایگان کیش شامل بخش‌هایی مانند سالن ورزشی، ماساژ، ارائه خدمات بهداشتی و زیبایی و کافی شاپ با ایجاد فرصت شغلی برای ۴۰ نفر از بانوان از دیگر برنامه‌های این روز است که این مجموعه به صورت تمام وقت در اختیار بانوان قرار داده خواهد شد.

برنامه یوگا - مدیتیشن و جشنواره بازی‌های شاد­کودکانه  نیز۲۰ ، ۲۳ و ۲۴ آبان، ساعت ۱۱ تا ۱۷ به گفته وی در محل پلاژ بانوان اجرا می‌شود.

آیین گرامیداشت روز کیش برای دومین سال است که با پیشنهاد مدیرعامل سابق سازمان محمد ابراهیم انصاری لاری و با حمایت غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در جزیره کیش برگزار می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها