جشنواره نام آوران ماندگار کیش برگزار می شود



جشنواره نام آوران ماندگار کیش، بیستم آبان در مرکز همایش‌های بین المللی برگزار می‌شود.

به گزارش صبح ساحل، سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: افرادی که در حوزه های اقتصادی ، فرهنگی و علمی در کیش فعالیت های ماندگار انجام دادند به عنوان نام آوران کیش معرفی می شوند.


ویژه برنامه روز کیش دوشنبه 20 آبان ساعت 7:30 دقيقه با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ،  امام جمعه  و امام جمعه اهل سنت  در جوار مزار شهدای گمنام آغاز می شود و ساعت 8 صبح با نواختن زنگ کیش در مدرسه دولتی فرهنگ ادامه می یابد.


سایت فارغ التحصیلان آموزش و پرورش کیش هم ، 20 آبان ساعت 8 و 30 دقیقه رونمایی می شود.


کلنگ زنی فاز دوم دبیرستان مبین خلیج فارس ، آغاز عمليات اجرايي مرکز پزشکی و ورزشی مریم ، رونمایی از اتوبوس گردشگری و گشت دور جزیره  از دیگر برنامه های بزرگداشت روز کیش است.


دانش آموزان کیش بیستم آبان ، با تشکیل زنجیره انسانی در اسکله تفریحی روز کیش را گرامی می دارند.


معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: با توجه به اینکه تقویم ملی در دو بخش پیوست و عمومی تنظیم می شود تلاش کردیم  "روز کیش" جزو پیوست ها نباشد و این روز  در تقویم کشور ثبت شود.


وی افزود: پاتوق شعر و ادب با موضوع کیش هم ، امشب ساعت 20 در سالن خوارزمی مرکز همایش ها ، بامعرفی اشعار و کتاب هایی با موضوع کیش برگزار می شود .


پورعلی در خصوص جشن میلاد نبی مکرم اسلام گفت: مراسم شب شعر  21 آبان در مرکز همايش هاي بين المللي  و جشن بزرگ میلاد مهربانی 22 آبان در بوستان ماهیگیر و جشنواره خانواده شاد 23 آبان در بوستان مینا برگزار می شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها