لزوم رفع اساسی مشکل آبگرفتگی‌های بندرعباس/خرابی بالابر آتشنشانی همین امروز حل شود



رئیس شورای شهر بندرعباس گفت: همه مسؤولین اجرایی استان باید برای حل مشکل شهر بندرعباس در بارندگی‌ها باید پای کار بیایند.

به گزارش صبح ساحل به نقل از خبرگزاری فارس ، فاطمه جراره صبح امروز در یک صد و سی و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس اظهار داشت: خدا را شاکریم از اینکه آغاز هفته وحدت با بارش رحمت الهی همراه شد و از همه پرسنل زحمتکش شهرداری بندرعباس تشکر می‌کنیم که زحمات فراوانی را کشیدند تا مشکلات مردم در بارندگی کمتر شود.

وی ادامه داد: قطعا اگر مسؤولین اجرایی استان به شهر بندرعباس توجه جدی می‌کردند الان مشکلات کمتر شده بود چنانچه به نسبت فاصله کمی که شهر بندرعباس با دریا دارد این حق مردم است که این مشکلات ایجادشده هنگام بارندگی، حل شود.
 
رئیس شورای شهر بندرعباس ابراز داشت: مشکلات شهر بندرعباس از گذشته تاکنون وجود داشته است و نمی‌دانیم که آن را ناشی از بی تدبیری بدانیم یا بی‌مسؤولیتی ولی هر چه که هست باید فکر اساسی برای آن شود.

جراره تاکید کرد: بارش رحمت الهی در محلات به جای اینکه شور و نشاط ایجاد کند برای مردم  نگرانی ایجاد می‌کند و مردمی که ما نمایندگان آن‌ها هستیم از ما مطالبه دارند و حل مشکلات با توجیه کردن مسائل انجام نمی‌شود.

وی بیان کرد: ساکنین محلات آسیب‌پذیر چه گناهی کردند که باید مشکلات مضاعف را تحمل کنند و اگر همه مسؤولین استان همدلی کنند مشکلات آن‌ها حل خواهد شد.

رئیس شورای شهر بندرعباس تاکید کرد: موضوع کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان از موضوعات مهمی است که سراسر نور و برکت است و باید از این فرصت استفاده شود و شهرداری بندرعباس باید تمام تلاش خود را برای بهتر برگزار شدن آن انجام دهد.

وی عنوان کرد: ما باید یک یا دو تا از پروژه‌های شاخص شهرداری  بندرعباس را به نام شهدا استان هرمزگان به بهره برداری برسانیم و بحث واگذاری ۱۵۰ هکتار زمین هم باید در هفته برگزاری کنگره شهدا انجام شود.

جراره بیان کرد: یکی از اتفاقات مهمی که در روال برگزاری کنگره ملی شهدای استان باید توسط شهرداری انجام شود بحث جابه جایی دانش آموزان برای بازدید از نمایشگاه کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید است که باید مورد توجه ویژه باشد.

وی با اشاره به خراب شدن سومین بالابر آتشنشانی بندرعباس خاطرنشان کرد: ایمنی شهروندان بسیار مهم است و چاره اندیشی برای بالابرهای آتشنشانی نباید به فردا موکول شود بلکه باید امروز  صورت گیرد. نباید اجازه داد که هر سه بالابر از کار بیفتد و بعد برای آن چاره اندیشی کنیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها