سی و یکمین جشنواره تئاتر هرمزگان آغاز می شود



سی و یکمین جشنواره تئاتر هرمزگان از فردا در دو سالن فرهنگسرای طوبی و پلاتو آفتاب بندرعباس برگزار می شود.

به گزارش صبح ساحل به نقل از ایسنا،دبیر سی و یکمین جشنواره تئاتر هرمزگان در گفت و گو با این خبرگزاری افزود: از فردا(۲۰ آبان) این جشنواره با حضور ۱۰ نمایش در بخص اصلی و یک نمایش در بخش جنبی آغاز می شود.

حسین کریمی با بیان اینکه در این دوره تلاش شده تا بتوانیم با تمامی بضاعت موجود جشنواره ای فاخر و متفاوت با سال های گذشته برگزار شود، تصریح کرد: در این دوره علاوه بر تجهیز پلاتو آفتاب بندرعباس و نصب صندلی های جدید و افزایش امکانات نور، اقدام به فروش اینترنتی بلیط های سالن نمایش کرده که با استقبال خوبی از سوی علاقه مندان مواجه شد.

وی با اشاره به اینکه در این دوره همچنین کارگاه نویسندگی با حضور دکتر سهند خیرآبادی همه روزه از ۲۰ الی ۲۲ آبان ماه برگزار می شود، خاطرنشان کرد: جلسات نقد و بررسی نمایش ها نیز همه روزه در پلاتو آفتاب بندرعباس با حضور منتقدین، عوامل و گروه های نمایشی برگزار خواهد شد.

کریمی با بیان اینکه نسیم ادبی، سهند خیرآبادی و مهدی عطایی دریایی داوران این دوره از جشنواره را تشکیل می دهند، اضافه کرد: امیدوارم از فردا شاهد استقبال بی نظیر علاقه مندان و فصل جدیدی از تئاتر هرمزگان باشیم.

 سی و یکمین دوره جشنواره تئاتر هرمزگان از ۲۰ الی ۲۳ آبان ماه در سالن فرهنگسرای طوبی و پلاتو آفتاب بندرعباس برگزار و آئین پایانی ۲۳ آبان ماه در فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار می شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها