بهره‌مندی ۲۶۵۲ مددجوی هرمزگانی از خدمت بیمه‌های اجتماعی



به گزارش صبح ساحل ،« احمد پایان »، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس گزارشی از عملکرد پرداخت حق بیمه مددجویان تحت حمایت این نهاد طی سال جاری ارائه و اظهار کرد: یکی از راهکارهای مهم کمیته امداد در توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت بهره‌مندی آن‌ها از خدمات بیمه‌های اجتماعی است تا بتوانند در آینده از مزایای حق بازنشستگی و تأمین آتیه آن استفاده کنند.

 وی افزود: مبلغ دو میلیارد و 603 میلیون تومان برای پرداخت حق بیمه اجتماعی مددجویان کمیته امداد استان هرمزگان طی شش‌ماهه نخست امسال به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت‌شده است.

 معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان بیان کرد: طی این مدت دو هزار و 652 نفر مددجو تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان از خدمت بیمه‌های اجتماعی (حق بیمه بازنشستگی) بهره‌مند شده‌اند که یک هزار و 529 نفر از زنان سرپرست خانوار و یک هزار و 123 نفر از مجریان طرح‌های اشتغال کمیته امداد می‌باشند.

 پایان یادآور شد: حق بیمه پرداختی توسط این نهاد فقط به منظور بهره‌مندی خانوارهای هدف از خدمات و مستمری بازنشستگی تأمین اجتماعی برنامه‌ریزی‌شده است و شامل خدمات درمانی سازمان بیمه تامین اجتماعی نیست.

 وی افزود: ‌با حمایت‌های کمیته امداد استان هرمزگان، تاکنون در سال جاری 55 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد، بازنشسته شده و از خدمات مستمری تأمین اجتماعی بهره‌مند هستند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها