در روستای تومان راهی سیریک رخ داد

مرگ کودک 8 ساله در رودخانه خروشان



رودخانه فصلی در روستای تومان راهی سیریک ، پسر بچه 8 ساله را درون خود کشید و جانش را گرفت.


هوای پس از بارش باران مطبوع است و دل انگیز ، اکثر اهالی روستای تومان راهی سیریک، پس از قطع بارندگی راهی  دشت می شوند ، ظهر است و آسمان ابری، مجتبی و  وحید حیدری ، دو برادر بازیگوش ، دقایقی هست از خانه دور می شوند خود را به جاده کمربندی روستا می رسانند.
 آب خروشان ، جان می گیرد


جاده خلوت  است،صدای خنده کودکان در میان صدای رودخانه خروشان  فصلی گم می شود.  مجتبی به همراه برادرش به سمت آبنما می دوند وقصد عبور از از رودخانه سیلابی را دارند اما در یک لحظه آب خروشان  آنها را سرازیر گودال کنار آبنما می کند...


  نجات از وسط رودخانه


رئیس شورای اسلامی روستای تومان‌  راهی بخش مرکزی شهرستان سیریک با اعلام اینکه این حادثه در ساعت 13 یکشنبه 19 آبانماه رخ داده است  می افزاید: «این پسربچه  8 ساله به همراه برادر 11 ساله اش  در آبنمای جاده پایین دست روستا، که آب رودخانه بزرگ گز را در خود داشته از مسیر منحرف و به سمت چاله ای بزرگ کشانده و مفقود می شوند».


یوسف غریب زاده این را هم می گوید که در آن ساعت از  روز ، کسی اطراف آن جاده نبود و راننده خودروی عبوری آنها را می بیند . وی ادامه می دهد:» راننده در زمان رسیدن، مجتبی را دیده که جان داده است و وحید در حال تقلا بود، بلافاصله آنها را به بیمارستان  امام سجاد سیریک رسانده است.»


مطالبات بی نتیجه


رئیس شورای اسلامی روستای تومان‌  راهی، از پی گیری در خصوص مشکلات رودخانه گز و آبنماهای فصلی سخن می گوید که بارها مکاتبات زیادی در این مورد داشته اند  که رودخانه و آبنما  باید لایروبی و اصلاح مسیر شود  و... اما جوابی نگرفته اند. غریب زاده می گوید: «در چاله ایجاد شده کنار آبنما بارها پر شده  اما با شروع بارندگی ، گودال  تخریب می شود».


مرگ دردناک


وحید پس از ساعاتی بستری شدن با با وضعیت جسمانی  رضایت بخش از بیمارستان مرخص می شود اما حال روحی اش  خراب است خراب از مرگ دردناک  برادر، مرگ همبازی، مرگ مجتبی ...

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها