فرمانده ناجا:

جابجایی فرماندهان سطح کشور باعث پویایی سیستم خواهد شد



فرمانده ناجا گفت: اعتقاد دارم که جابجایی فرماندهان نیروی انتظامی در سطح کشور موجب پویایی و نشاط در سیستم می‌شود.

به گزارش صبح ساحل به نقل از خبرگزاری  مهر، سردار غلام‌رضا اشتری صبح سه‌شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان اظهار داشت: افتخار نیروی انتظامی این است که برای امنیت و آسایش مردم در حال خدمت است.

وی عنوان کرد: نیروی انتظامی در سراسر کشور با تقدیم شهداای فراوان این را ثابت کرده است که همواره در خدمت مردم است.

فرمانده انتظامی کشور تعداد شهیدان نیروی انتظامی را ۱۳ هزار نفر اعلام کرد و تصریح کرد: هر ماهه در سطح کشور شاهد این هستیم که تعدادی از عزیزانمان به خاطر حراست از مرزها و مقابله با قاچاقچیان به شهادت می رسند.

سردار اشتری ابراز داشت: با تلاشی که همکاران ما در هرمزگان داشتند؛ آسیب‌ها و جرایم کاهش پیدا کرده است. دلیل آن همت و هماهنگی میان اعضای شورای تامین استان است.

وی امنیت ایران را مثال‌زدنی خواند و مطرح کرد: برای تامین این امنیت شهدای زیادی تقدیم شده است.

فرمانده انتظامی کشور اذعان کرد: نیروی انتظامی یک سازمانی است که همواره در حال ارائه خدمات به مردم است و هر سال بیش از ۳۰ میلیون خدمت به مردم شریف ایران ارائه می‌دهد.

سردار اشتری با بیان اینکه بیش از دو میلیون گذرنامه در ایام اربعین صادر شد، اظهار داشت: نیروی انتظامی در اربعین حسینی بیش از ۳۰ هزار نفر پرسنل انتظامی را برای حضور در مرزها و تامین امنیت زائران مأمور کرد.

فرماندهانتظامی کشور تشریح کرد: احکام فرماندهان نیروی انتظامی استان‌ها به صورت سه ساله انتصاب می‌شوند که در صورت ضرورت یکسال دیگر نیز تمدید می‌شود.

سردار اشتری گفت: اعتقاد دارم که جابجایی فرماندهان نیروی انتظامی در سطح کشور موجب پویایی و نشاط در سیستم می‌شود چراکه اگر تجربه‌ای وجود دارد باید در استان‌های دیگر نیز مورد استفاده قرار گیرد.

وی عنوان کرد: سردار ملکی در دوره تصدیگری خود در هرمزگان به تمام اولویت‌هایی که نیروی انتظامی تشریح کرده بود اهتمام خاصی داشت.

فرمانده نیروی انتظامی کشور تصریح کرد: هرمزگان از نظر وقوع جرم در رتبه ۲۷ کشور قرار دارد در حالی که سال گذشته این جایگاه متفاوت بود.

سردار اشتری از هرمزگان به عنوان یکی از استان‌های نمونه در سراسر کشور نام برد و  ابراز داشت: وجود موضوعی به نام قاچاق در هرمزگان به دلیل شرایط جغرافیایی آن است که باید با آن مقابله شود.

وی مطرح کرد: همکاران نیروی انتظامی کشور با وجود کمترین امکانات شخصی و با روحیه انقلابی گام‌های بزرگی را در گام دوم انقلاب برداشته‌اند و همواره سعی کرده‌اند تا وظیفه قانونی خود را به بهترین نحو انجام دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها