۳۱ واحد صنفی متخلف در هرمزگان پلمب شد



به گزارش صبح ساحل ، معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این واحدهای صنفی در اجرای طرح نظارت بر اماکن و واحدهای صنفی اعمال قانون و پلمپ شده‌اند.

عبدالرضا پیروی منش بیان داشت: در مدت مذکور و در نتیجه بازرسی‌های صورت گرفته از سوی بازرسان این سازمان، حدود ۹ هزار واحد صنفی متخلف در استان شناسایی و اعمال قانون شده‌اند.

وی عمده تخلف این واحدهای صنفی را گرانفروشی، ارائه ندادن رسید خرید معتبر، درج نکردن قیمت، تداخل صنفی و ارائه ندادن صورتحساب به مشتری عنوان کرد.

وی ارزش تخلف‌های ثبت شده در هرمزگان در مدت اعلام شده را حدود هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: مطابق قانون از ادامه فعالیت واحدهایی که بر ارتکاب تخلف به خصوص احتکار کالا و گران فروشی اصرار داشته باشند به مدت طولانی جلوگیری خواهد شد.

پیروی منش از تمامی واحدهای صنفی هرمزگان خواست، براساس قوانین نظام صنفی به کسب و فعالیت اقتصادی بپردازند و نسبت به نصب برچسب قیمت بر روی تمامی اجناس اقدام کنند.

این مقام مسوول به شهروندان استان توصیه کرد: هرگونه تخلف صنفی را به اداره‌های صنعت، معدن و تجارت به صورت کتبی و یا با تلفن ۱۲۴اطلاع دهند تا با متخلفان و سوءاستفاده کنندگان اقتصادی بدون هیچ اغماضی در چارچوب قانون برخورد شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها