احکام اعضای هیات‌های بازرسی انتخابات هرمزگان اعطا شد



به گزارش صبح ساحل ، با صدور احکام رئیس و اعضای هیات بازرسی انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان هرمزگان توسط رئیس هیات مرکزی بازرسی انتخابات کشور این هیات به صورت رسمی از مهرماه امسال فعالیت خود در هرمزگان را آغاز کرد.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز دوم اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

استان هرمزگان دارای پنج کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی است که سه نفر از حوزه مرکزی (بندرعباس، قشم، حاجی آباد،بوموسی و بندرخمیر) یک نفر از حوزه شرق استان (میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد) و یک نفر از حوزه غرب (بندرلنگه، بستک و پارسیان) به مجلس شورای اسلامی راه می‌یابند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان چهارشنبه شب در مراسم اعطای احکام اعضای هیات‌های بازرسی شهرستان‌های استان اظهار داشت: وظایفی که هیات بازرسی انتخابات هرمزگان برای کنترل جریان انتخابات بر عهده دارد هیات های بازرسی همین وظایف را در سطح شهرستان‌های استان بر عهده دارد.

ایرج حیدری بیان داشت: کنترل جریان انتخابات رسالت مهم هیات‌های بازرسی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسامی در استان هرمزگان است.

وی افزود: براساس روز شمار انتخابات و با صدور دستور آغاز رسمی فرایند آن توسط وزیر کشور کار هیات‌های بازرسی انتخابات نیز به صورت رسمی آغاز می‌شود.

حیدری تصریح کرد: افراد دارای صلاحیت به عنوان سربازرس و بازرس در سطح شهرستان‌های استان انتخاب شوند تا در روند امور خللی ایجاد نگردد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: حصول اطمینان از انجام صحیح ، دقیق و به موقع وظایف قانونی روند برگزاری انتخابات و تایید نهایی آن از وظایف مهم هیات‌های بازرسی انتخابات است.

حیدری تاکید کرد: تمام هیات‌های بازرسی انتخابات شهرستانی به امکانات سخت افزاری و نرم افزاری مورد نیاز تجهیز و متصل به سرور انتخابات وزارت کشور باشند تا خللی در کار این هیات ها به وجود نیاید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان ابراز داشت: بازرسی به معنای مچگیری نیست بلکه این هیات یاری دهنده ستاد انتخابات و تسهیل کننده جریان انتخابات در استان است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها