نمایشگاه‌ها نقش موثری در معرفی تولیدکنندگان به صنایع دارند



به گزارش صبح ساحل ، فرزاد ارزانی مدیر عامل شرکت فولاد هرمزگان، در حاشیه نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید در هرمزگان با اشاره به اینکه نیازهای شرکت فولاد هرمزگان توسط تولید کنندگان داخلی مرتفع می شود، ابراز کرد: متاسفانه گروه های تولید کننده داخلی ناشناخته مانده اند و قطعا برگزاری نمایشگاه ها نقش موثری در افزایش شناخت تولیدکنندگان نسبت به صنایع بزرگ خواهد داشت.

وی افزود: ما در این نمایشگاه نرم افزاری را فراهم کرده ایم که توانایی های تامین کنندگان را به واسطه این نرم افزار مورد سنجش قرار خواهیم داد.

ارزانی به اهمیت بکارگیری دانش در صنعت فولاد اشاره کرد وگفت: دانش از پایه های صنعت است که با بهره گیری از آن به تکنولوژی و از تکنولوژی به صنعت پیشرفته خواهیم رسید.

وی با توجه به اهمیت به کارگیری دانش در صنایع و بکارگرفتن کارشناس های کاردان در کارخانه، ادامه داد: بحث های دانشی برای شرکت فولاد از اهمیت ویژه ای برخوردار است و همان طور که اشاره کردیم در این شرکت واحد های R&D و تحقیقاتی داریم که با مراکز فناوری چه در هرمزگان و چه خارج از استان همکاری و فعالیت می کنند.

فرزاد ارزانی با تاکید بر اینکه ما با تلاش بی وقفه سعی بر این داریم که این دانش را به بهترین نحو مدیریت کنیم، ادامه داد: روز به روز برای ارتقا سطح دانش برنامه ریزی می کنیم تا موفق شویم با هزینه های کمتر، بهترین کیفیت را داشته باشیم.

مدیر عامل شرکت فولاد هرمزگان، اظهار کرد: فولاد هرمزگان رکوردهای بی نظیری در زمینه تولید تختال، تولید آهن اسفنجی، ذوب ریخته گری شده به ثبت رسانده است.

وی با تاکید بر استفاده از محصولات داخلی در فولاد هرمزگان، عنوان کرد: تا جایی که امکان داشته باشد شرکت فولاد هرمزگان از محصولات داخلی استفاده می کند و ترجیح ما استفاده از محصولات داخلی در راستای حمایت از تولید ملی و ایجاد رونق تولید در داخل کشور است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که فولاد هرمزگان یکی از برترین صادرکننده های فولادی کشور به شمار می آید، تشریح کرد: شرکت فولاد هرمزگان، پیشرفته ترین کارخانه فولادی کشور است.

وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه قطعا در رسیدن به اهداف صنایع بسیار موثر واقع می شود، اذعان داشت: در این میان تبادل آرا، تجارب آرا، نیازمندی ها مطرح می شود و تامین کنندگان، پژوهشگران و افرادی که از پتانسیل علمی و پژوهشی برخوردار هستند، می توانند خود را ارائه کنند.

فرزاد ارزانی در پایان به دیگر اهداف حضور شرکت فولاد هرمزگان در نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید هرمزگان اشاره کرد و گفت: در پنل های تخصصی این نمایشگاه نیازمندی های فناوری و وارداتی معدن و صنایع معدنی را مطرح می کنیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها