تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد برای کارآفرینان



به گزارش صبح ساحل ، سیّد مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد کشور گفت: به کار آفرینانی که برای ۱۰ نفر از مددجویان کمیته امداد شغل ایجاد کنند تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی پرداخت می‌شود.

او در همایش تجلیل از کارآفرینان برتر هرمزگان افزود: ۷۰۰ هزار خانواده که در ۲۳ سال گذشته زیر پوشش کمیته‌ی امداد بوده ند به واسطه اشتغال زایی انجام شده، توانمند و از پوشش کمیته‌ی امداد خارج شده اند.

رئیس کمیته امداد کشور گفت: توانمدسازی مددجویان با ایجاد درآمد با ثبات و تکریم آن‌ها از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است و این موضوع در صدر برنامه‌های کمیته امداد قرار دارد.

سیّد مرتضی بختیاری افزود: کمیته امداد توانمندسازی را بر پایه سه اصل اشتغال، مسکن و فرهنگ‌سازی قرار داده است.
او گفت: امسال برای اشتغال ۷ هزار و ۵۰۰ مددجو با ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار در هرمزگان برنامه ریزی شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان نیز در این همایش، حفاظت و حراست از فضائل اخلاقی را در جامعه بسیار مهم برشمرد و گفت: اقدامات کمیته امداد در ایجاد اشتغال و کارآفرینی در همین راستاست.

سعید ناجی توانمندسازی افراد با حفظ کرامت انسانی را مهم دانست و گفت: توجه به کارافرینی و ایجاد شغل پایدار از مهمترین اقدامات برای حفظ کرامت انسانی است.

مدیرکل کمیته امداد استان هم در این همایش گفت: از سال ۹۴ تاکنون ۱۸ هزار و ۶۵۸ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان ایجاد شده است.

علی الهیاری افزود: در حال حاضر ۲۹ هزار طرح اشتغال فعال در استان داریم که از این تعداد ۷ هزار طرح بیش از یک فرصت شغلی ایجاد کرده اند.

او گفت: برای برقراری ارتباط بیشتر بین کارآفرینان استان درصدد ایجاد باشگاه کارافرینان کمیته امداد در استان هستیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها