تبیین مسائل از سوی مسوولان به تقویت قانون‌گرایی ختم می‌شود



به گزارش صبح ساحل به نقل از خبرگزاری فارس از قشم، حجت‌الاسلام والمسلمین میثم تارم ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان قشم با محکوم کردن ترور فرمانده ارشد جهاد اسلامی فلسطین، اظهار داشت: فلسطین همواره مسئله اول جهان اسلام است.

وی با بیان اینکه افکار نباید لحظه‌ای از مسئله فلسطین غافل شود، افزود: وقوع چنین رخدادهایی در شان جامعه اسلامی و مسلمانان نیست و باید با عمل به سیره نبی مکرم اسلام(ص) در برابر دشمنان ید واحده باشند.

امام جمعه شهرستان قشم تصریح کرد: توسعه فرهنگ کتابخوانی یک ضرورت است و آحاد جامعه بویژه خانواده‌ها و آموزش و پرورش در این راستا ایفای نقش کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین تارم ادامه داد: یکی از جنبه‌های مهم کتابخوانی آن است که مقدمه و زمینه‌ساز تمامی پیشرفت‌ها به شمار می‌رود.

وی با اشاره به عهدنامه مالک اشتر اضافه کرد: گاهی مردم بویژه در دوران جنگ روانی نسبت به مسوولان بدبین می‌شوند که هدف نهایی دشمن از ایجاد بدبینی، جداسازی مردم از حکومت است.

امام جمعه شهرستان قشم بیان کرد: انباشته شدن بدبینی‌ها و توضیح ندادن به مردم سرانجام مطلوبی ندارد و از این امیرالمومنین علی(ع) به مالک اشتر توصیه می‌کند در صورتی رخداد چنین شرایطی باید عذر موجه خود را برای تبیین افکار عمومی با منطقی صریح ابراز کند.

حجت‌الاسلام والمسملین تارم گفت: تقویت‌ قانون گرایی در جامعه از ثمرات توجه به این اصل مهم به شمار می‌رود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها