دولت از آبرسانی به روستاهای سیریک ناتوان است



به گزارش صبح ساحل به نقل از خبرگزاری فارس از سیریک، حجت الاسلام والمسلمین حسن حیدری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: برای یک ملت، خسارتی بزرگ است که افراد آن، با کتاب سر و کاری نداشته باشند.

وی افزود: مسؤولین باید نسبت به ترویج فرهنگ کتابخوانی میان مردم تلاش کنند و امامان جماعت مساجد کتب مفید را به مردم معرفی کنند.

امام جمعه شهرستان سیریک بیان کرد: از فرزندان انقلابی ملت در سازمان مقتدر و قدرتمند اطلاعات سپاه بابت دستگیری یکی از مفسدین بزرگ اقتصادی تشکر می‌کنیم و از قوه قضاییه که با غیرت و مدبرانه وارد میدان این مبارزه مقدس شده، با تمام وجود حمایت کرده و محاکمه فوری و بدون ملاحظه این مفسدان را به عنوان مطالبه حق ملت عزیزمان، خواستاریم.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری گفت: امروز مردم شهرستان سیریک، بحران آب دارند، برخی روستاهای سیریک حتی تا دو ماه آب ندارند. آیا این بحران نیست؟ چرا مسؤولین کاری برای مردم این شهرستان نمی‌کنند.

وی اضافه کرد: اخیرا ریاست جمهوری در جمع مردم استان یزد و کرمان،‌ وعده دادند که آب از سمت دریای عمان، برای آنها منتقل شود. مردم شهرستان سیریک،‌ از اینکه مردم شهرهای دیگر از نعمت آب برخوردار شوند، ناراحت نیستند، ولی گله دارند چطور مردم سیریک در ساحل دریای عمان آب ندارند و مشکل آنها حل نمی‌شود؟.

امام جمعه سیریک ادامه داد: دولت که از آب رسانی به روستاهای سیریک در ساحل دریا، ناتوان است، چطور وعده آب به شهرهای دیگر می‌دهد.

حیدری ابراز داشت: در بارندگی اخیر، فرماندار و ادارات راه و برق و ... با حضور به موقع و خدمت‌رسانی به مردم تلاش کردند که جای تشکر دارد، امید است خود را برای حوادث دیگر آماده کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها