انتشار اوراق صکوک رونق چرخه اقتصادی کیش



به گزارش صبح ساحل به نقل از خبرگزاری فارس از کیش، حجت الاسلام احمد حسن زاده در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه کیش با توصیه به رعایت تقوی الهی به ویژه در حوزه خانواده، تقوی را عامل مهم استحکام و ثبات در بنیان خانواده برشمرد و اظهار داشت: یکی از آثار مهم و مثبت رعایت تقوی در حوزه خانواده افزایش اعتماد به نفس فرزندان و همسراست زیرا کاهش اعتماد به نفس خطر بزرگی برای خانواده و جامعه محسوب می‌شود.

وی با تبریک میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) رسول مهربانی‌ها و فرزند برومند ایشان حضرت امام جعفر صادق(ع) رئیس مذهب تشیع به جامعه مسلمانان جهان و گرامیداشت هفته وحدت افزود: پیامبر اسلام و امام جعفر صادق (ع) رحمتی اهدا شده از سوی خداوند بر زمین و انسان ها هستند.

امام جمعه کیش تاکید کرد: حضرت محمد(ع)، میوه نبوت و مجموعه ای از تمامی فضائل، خصائص و ویژگی‌های پیامبر و تربیت یافته دست خداوند است.

حسن زاده با اشاره به نامگذاری یکی از خیابان‌های کیش به نام سردار شهید ابراهیم غلامی و تقدیر از مسؤولان از رسانه‌ها درخواست کرد در اطلاع رسانی این عمل شایسته مشارکت داشته باشند.

وی همچنین با اشاره به انتشار اوراق صکوک به مبلغ 3 هزار میلیارد ریال توسط سازمان منطقه آزاد کیش در راستای تکمیل پروژه ترمینال جدید فرودگاه، افزوده شدن این میزان از حجم سرمایه برای تکمیل زیرساخت‌های عمرانی جزیره را رویدادی شایسته عنوان کرد و افزود: امیدواریم با ورود این مبلغ به چرخه اقتصادی جزیره کیش شاهد رونق جزیره باشیم.

امام جمعه کیش با بیان اینکه امیدواریم این پول در راستای برنامه ریزی انجام شده به مصرف برسد و تنها برای تکمیل ترمینال جدید فرودگاه به کار گرفته شود از مسؤولان درخواست کرد در هزینه کرد این سرمایه اقتصادی دقت نظر و مدیریت کافی داشته باشند.

حسن زاده با استناد به نظرات کارشناسی گفت: به گفته یکی از کارشناسان اگر ما دو سال قبل با وام بانکی هم ترمینال را کامل کرده بودیم نصف قیمت امسال هزینه نمی‌شد در حالی که اکنون باید قیمت بالایی برای ساخت آن بپردازیم.

وی خاطر نشان کرد: تکمیل این ترمینال می‌تواند تاثیر بسزایی در رشد و رونق گردشگری ، زیرساخت و اقتصاد جزیره داشته باشد به شرط آنکه مسؤولان بر آن نظارت مستمر داشته و به طور شفاف به مردم گزارش دهند.

امام جمعه کیش در فراز دیگری از خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تاکید بر اهمیت شناخت دین و گسترش واقعیت‌های دین در حوزه مجازی از فعالان این عرصه به ویژه اساتید دین خواست تا در این فضا منفعل نبوده و واقعیت‌های دین را به افراد به ویژه جوانان معرفی کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها