ماجرای ورود ناگهانی یک مینی بوس به مدرسه ای در کوی نیایش

بازیگوشی پسربچه در بندرعباس دردسر ساز شد



پسر بازیگوش با خلاص کردن دنده مینی بوس، 4 دانش آموز دختر مدرسه ای در کوی نیایش بندرعباس  را  راهی بیمارستان کرد.
بعدازظهر چهارشنبه بود زنگ تفریح . دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی مشغول بازی بودند و دویدن در حیاط مدرسه. محیط  مانند همیشه در آرامش بود و شادی ،اما  در یک لحظه همه چیز بهم ریخت  انگار زلزله ای به پا شده بود ،دانش آموزان با وحشت و فریاد به هر طرفی  دویدند، صدای جیغ لاستیک های خودرو به صدا در آمد و مینی بوس پس از دو متر و نیم ورود به محوطه ،از حرکت ایستاد.


 پسربچه ماشین را به حرکت در آورد


«ساعت ۱۳و 30 دقیقه  چهارشنبه 22 آبانماه جاری، راننده یک دستگاه مینی بوس هیوندا سفید رنگ ، برای خرید کنار سوپرمارکتی که حدود 200 متری از مدرسه اندیشه فاصله دارد متوقف کرد، مسیر سراشیبی بود و به گفته شاهدان این راننده بعد از ترک ماشین،نه ترمز دستی را کشیده و نه آن را خاموش کرده بود «.


مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس با بیان این مطلب  ادامه داد:»دقیقه ای گذشته بود گویا این پسر حدود 5 ساله راننده، با بازیگوشی دنده را خلاص کرده  و مینی بوس  به دلیل سرازیری مسیر، حرکت کرد، راننده با دیدن این موضوع خود را به سرعت به  خودرو رساند اما نتوانست جلوی حرکت را بگیرد».


به گفته اسحق زائری، در اثر دستپاچگی راننده در ورود به مینی بوس، حرکت ماشین و عدم تعادل کافی، پدال گاز فشرده شد خودرو با سرعت پس از برخورد با 3 دستگاه خودرو متوقف شده در مسیر، با شدت به درب بسته مدرسه برخورد کرده و پس از خرد کردن آن وارد مدرسه شده و به سکوی باغچه کنار درب مدرسه برخورد کرد.


در اثر این برخورد لاستیک مینی بوس کنده شد و به تعدادی از دانش آموزان درون حیاط برخورد کرد.در اثر این حادثه  پنج دانش آموز صدمه دیدند که توسط اورژانس به بیمارستان شهید محمدی  انتقال یافتند، چهار نفر آنها به صورت سرپائی مداوا و مرخص شدند و یک دانش آموز دیگر( کلاس سوم ابتدایی) به علت شکستی دست در بیمارستان برای عمل جراحی بستری شد.


 عدم راننده نکات ایمنی


سرهنگ مجید صالح پور رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان هرمزگان علت این حادثه را خلاص شدن دنده مینی بوس توسط فرزند راننده خواند و با تاکید بر اینکه علت وقوع حادثه بی احتیاطی از سوی راننده مینی بوس به علت عدم رعایت نکات ایمنی در پارک صحیح خودرو نقض ماده 160 آئین نامه راهنمایی و رانندگی تشخیص داده شده است، خودرو توقیف و راننده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها