معاون هواشناسی استان هرمزگان:

تمامی هرمزگان تحت تأثیر بارندگی قرار می گیرد



معاون هواشناسی هرمزگان گفت: سامانه بارشی که امروز از غرب وارد استان شد، تمامی شهرها را تحت تأثیر قرار خواهد داد که عمده بارندگی بخش مرکزی و شهر بندرعباس خواهد بود.

به گزارش صبح ساحل به نقل از خبرگزاری مهر کیانوش عارفی در گفتگو با خبرنگار این خبرگزاری گفت: مطابق اطلاعیه ۳۷ هواشناسی و مطابق پیش بینی انجام شده، سامانه بارشی از امروز و از سمت غرب وارد استان هرمزگان شده است.

وی افزود: بارندگی ها همزمان از جزایر غربی و جنوب آغاز شده است وتا ساعت ۹:۳۰امروزصبح، بندرلنگه با ۱۸.۲(هیجده و دو دهم) میلی متر بیشترین میزان بارندگی را گزارش کرده است.

عارفی ادامه داد: عمده باران های امروز و فردا را در مناطق غربی و سواحل جنوب از جمله پارسیان، لنگه، کیش، ابوموسی و قشم می توان شاهد بود.

معاون هواشناسی استان هرمزگان تصریح کرد: باران حدود ۷الی ۱۰ میلی متری درعصرامروز شنبه ۲۵ آبان ماه در بندرعباس دور از انتظار نیست و پیش بینی می شود عمده بارش باران در نواحی مرکزی استان ازجمله بندرعباس، هرمز، قشم ومناطق اطراف در روز چهارشنبه صورت پذیرد که باران قابل توجهی خواهد بود.

عارفی خاطر نشان کرد: این سامانه بارشی از عصر چهارشنبه تا روز جمعه  هفته جاری مناطق شرقی و شمال استان را بیشتر تحت تأثیر قرار خواهد داد که انتظار می رود این سامانه بارشی در روز جمعه از شرق استان به طورکامل خارج شود.

این مسئول گفت: با خروج این سامانه از استان، پیش بینی می شود بادهای شمال شرقی یا همان باد های نأشی از روز جمعه استان را تحت تأثیر خود قرار دهد که در چند روز آینده اطلاعات بیشتری در این مورد از طرف هواشناسی استان اعلام خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها