30 دستگاه اتوبوس شهرداری در بندر بوشهر روزانه فعال است



به گزارش صبح ساحل، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری بندر بوشهر گفت: هم اکنون ۳۰ دستگاه اتوبوس درون شهری در مناطق و محلههای مختلف این بندر در زمینه جابه جایی شهروندان فعالیت می‌کنند.

حسن شجاعی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: اتوبوس‌های این سازمان روزانه از ساعت ۰۶:۳۰ دقیقه صبح تا ۲۲:۰۰ در سطح شهر، محلات و حومه بوشهر فعالیت دارند و اقدام به جابه جایی مردم می‌کنند.

وی بیان کرد: برای رفاه حال مردم محلات بهمنی، دواس، خواجه‌ها، شغاب و جلالی یک دستگاه اتوبوس به شکل اختصاصی در نظر گرفته شده که از ساعت اولیه صبح تا ساعت ۱۹:۰۰  در زمینه جابه جایی شهروندان این محلهها فعال است.

شجاعی ادامه داد: همین شرایط برای شهرک‌های نیایش و مسکن مهر هم دیده شده و روزانه از ساعت ۰۶:۳۰ دقیقه از طریق اتوبوس‌های اختصاصی خدماتی به مردم این مناطق تا میدان مطهری ارائه می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری بندر بوشهر یادآور شد: از دیگر خدمات این سازمان می‌توان به راه‌اندازی خط ساحلی اشاره کرد که از میدان معلم آغاز و پس از طی مسیرهای خیابان‌های شهید رئیسعلی دلواری و شهید چمران به محلات جلالی، شغاب و میدان رفاه منتهی می‌شود.

شجاعی بیان کرد: برای جلوگیری از اتلاف وقت مردم، برنامه ریزی‌ها به گونه‌ای است که هر ۱۵ تا ۲۰ دقیقه یک اتوبوس از مبدا وارد خطوط می‌شود که بر اساس برآوردهای انجام شده رضایت خوبی نیز توسط مردم نسبت به این سرویس‌دهی‌ها حاصل شده‌است.

وی با اشاره به فعالیت ۲۰۰ تاکسی فعال درون شهری گفت: بازرسان ما در قالب گشت‌های مختلف و مستمر فضای کاری تاکسی‌ها در سطح شهر را رصد می کنند تا به شکل پایداری شاهد ارائه خدمت به مردم باشیم.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری بندر بوشهر گفت: با وجود افزایش بهای سوخت و اجرای طرح سهمیه بندی بنزین تاکنون گزارشی از افزایش قیمت تاکسی‌ها دریافت نشده  و همچنان تاکسیها بر اساس مصوبههای قبلی اقدام به گرفتن کرایه از مردم می‌کنند.

شجاعی اظهار داشت: در کنار تاکسی‌های درون شهری وجود چهار شرکت فعال تاکسی‌رانی در شهر بوشهر سبب شده تا اختلالی در جابه جایی مردم وجود نداشته باشد.

وی با اشاره به وجود ۴۹۱ خودرو سازماندهی شده در قالب سرویس مدارس اظهار داشت: بزودی و با گرفتن راهکارهای مناسب زمینه ارائه سوخت به این وسائط نقلیه انجام می‌شود اما در این شرایط هیچ سرویس مدرسه‌ای حق افزایس کرایه ندارد.

شجاعی تاکید کرد: شماره تلفن ۱۳۷ شهرداری آماده دریافت انتقادها، پیشنهادها و شکایت‌های  شهروندان در زمینه هر گونه اختلال در سرویس دهی اتوبوس‌های شهرداری و افزایس کرایه توسط تاکسی‌های درون شهری است.

 

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها