هم زمان با پنجم آذر روز بسیج مستضعفین برگزارشد؛

اجتماع بزرگ بسیجیان هرمزگان در بندرعباس



معاون اجرایی ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : امروز بسیج تنها به ایران اسلامی محصور نمی شود.
سردارسعید فرجیان زاده صبح دیروز در  جمع بسیجیان استان هرمزگان در ورزشگاه تختی بندرعباس افزود: این نیروی عظیم و مردمی امروز برای منطقه و تمام مستضعفان جهان تعلق دارد و اندیشه و تفکر بسیجی برای همه آزادگان جهان است.
وی گفت: اندیشه و تفکر بسیجی اکنون به خارج از مرز‌های کشور انتقال پیدا کرده است و حضور مدافعان حرم در عراق و سوریه نمونه‌ای اقتدار بسیجیان در خارج از مرز‌ها بوده است.
وی با بیان اینکه بسیج در همه عرصه ها حضور پویا و فعالی دارد، گفت: بسیج در چهل سال از عمر با برکتش در تمام عرصه های فرهنگی، سیاسی، محرومیت زدایی، علمی و پژوهشی حضور فعال دارد و این امر بر هیچ کس پوشیده نیست.
فرجیان زاده با بیان اینکه بسیجیان هر آنجا که به کمک آنها نیاز باشد داوطلبانه حضور می یابند، تصریح کرد: زمانی که دولت سوریه نیاز به کمک داشته بسیجیان برای یاری رساندن پیشتاز شدند همچنین هنگامی که داعش دو سوم خاک عراق را اشغال کرده بود بسیجیان به یاری برای آزاد سازی عتبات عالیات شتافتند و امروزه کشور لبنان با الهام گرفتن لز بسیجیان رژیم صهیونیستی را از خاکشان بیرون کردند.
وی با تاکید بر اینکه تفکر بسیجی، فرمول رهایی ملت ها از بند است، عنوان کرد: امروز بسیج در تمام صحنه های بین المللی نقش ایفا می کند و امیدی برای کشورهای آزادی خواه جهان است.
معاون اجرایی ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه در حوادث اخیر بسیج توانست فتنه بزرگ که دشمنان انقلاب اسلامی بر علیه کشور طراحی کرده بودند را خنثی کند، گفت: دشمن با برنامه ریزی توطئه ای بزرگ برای ایجاد دو دستگی در کشور طراحی کرده بود که با هوشیاری و بصیرت مردم و رهبری فرزانه توطئه های آنها نقش بر آب شد.
سردار سعید فرجیان زاده افزود: در جنگ تحمیلی بیش از ۳۶ هزار شهید دانش آموز تقدیم انقلاب شد و بسیجیان بعد از جنگ نیز در همه عرصه‌های علمی و سازندگی حضور فعال داشتند.
معاون اجرایی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: بسیجیان اکنون نیز بر اساس دستورالعمل مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا در گام دوم انقلاب آماده خلق حماسه‌ای دیگر هستند.
فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان نیز در جمع بسیجیان گفت: بسیج ضامن دوام و بقای کشور است و تا زمانی که بسیج هست هیچ خطری این نظام را تهدید نخواهد کرد.
سردار اباذر سالاری افزود: بسیج در طول چهل سال عمر با برکت خود کارنامه زرینی را در همه صحنه‌های این انقلاب به ارمغان آورده است.
وی گفت: صدور انقلاب اسلامی با تفکر بسیجی اتفاق افتاده است و بسیجیان دل در گرو امام راحل، شهدا و تبعیت از ولایت فقیه پیش می‌روند.
گفتنی است،در آغاز این مراسم نماینده، ولی فقیه در هرمزگان، استاندار هرمزگان و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند و از نیرو‌های بسیجی مستقر در جایگاه سان دیدند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها