در ساعات ابتدای آغاز ثبت نام کاندیداها؛

ثبت نام ۷ داوطلب نمایندگی مجلس در هرمزگان



رئیس ستاد انتخابات هرمزگان از ثبت نام ۷ داوطلب نمایندگی مجلس در هرمزگان خبر داد.

به گزارش صبح ساحل به نقل از خبرگزاری مهر، سعید ناجی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه ثبت نام از کاندیداهای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس همزمان با سراسر کشور در سه حوزه انتخابیه مرکزی، شرق و غرب هرمزگان آغاز شد، بیان داشت:  ۷ نفر از داوطلبان کاندیداتوری یازدهمین دوره مجلس از حوزه های انتخابیه مرکز و شرق استان هرمزگان با مراجعه به ستادهای انتخابات نام نویسی کردند.

وی عنوان کرد: پنج نفر از حوزه انتخابیه مرکزی و دو نفر نیز از حوزه شرق هرمزگان برای نامزدی مجلس یازدهم ثبت نام کردند. یک نفر از دواطلبان حوزه مرکزی که با حضور در ستاد انتخابات شهرستان بندرعباس ثبت نام کرد از بانوان است.

ناجی افزود: طبق اطلاعیه شماره ۲ ستاد انتخابات کشور، در اجرای ماده ی ۴۵ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده ۲۱ آئین نامه ی اجرایی آن ثبت نام از داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از روز یکشنبه ۱۰ آذر ماه تا پایان وقت اداری روز شنبه ۱۶ آذر ماه سال جاری جمعاً به مدت ۷ روز به عمل خواهد آمد.

وی اضافه کرد: لذا داوطلبان می توانند به منظور اعلام داوطلبی خود در مهلت تعیین شده با همراه داشتن مدارک مورد نیاز به وزارت کشور، فرمانداری های مراکز حوزه های انتخابیه، سفارتخانه‌ها، کنسولگری ها یا نمایندگی های سیاسی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور مراجعه و اقدام به تکمیل فرم ثبت نام کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها