مدیرکل زندان های هرمزگان: زندان ها از ارکان اصلی ارتقاء امنیت در جامعه هستند



به گزارش صبح ساحل ، علی استادی در دیدار با فرمانده جدید انتظامی هرمزگان افزود: اقدامات بنیادین برای باز اجتماعی کردن افراد قانون گریز در زندان ها انجام می شود که در سلامت اجتماعی و روانی جامعه بسیار تاثیر گذار است.

وی از همکاری و تعامل بسیار خوب فرماندهی انتظامی هرمزگان با زندان های استان قدردانی کرد و بیان داشت: تمهیدات لازم برای ارتقاء امنیت زندان ها اندیشیده شده است و نیروی انتظامی هم در این زمینه تعامل بسیار خوبی داشته است.

مدیرکل زندان های هرمزگان در ادامه خواستار اجرای مانورهای مشترک با نیروی انتظامی برای ارتقاء امنیت و رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت در زندان ها شد.

استادی افزود: اگر آسیبی به امنیت زندان ها وارد شود، سلامت اجتماعی و روانی جامعه هم به خطر خواهد افتاد و نیاز است از همه ظرفیت ها برای ارتقاء امنیت زندان ها استفاده شود.

وی از کمبود نیروی انسانی در زندان ها گفت و خواستار همکاری فرماندهی انتظامی هرمزگان در اعزام و بدرقه زندانیان به مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان هم از حضور مدیرکل زندان های استان قدردانی کرد و گفت: تلاش مجموعه زندان ها و نیروی انتظامی برای ارتقاء امنیت جامعه است و این همکاری به طور مستمر ادامه دارد.

سردار غلامرضا جعفری افزود: زندان های استان هر کجا که نیاز به همکاری نیروی انتظامی داشته باشند، دریغ نخواهد شد.

وی تصریح کرد: فرماندهی انتظامی هرمزگان این آمادگی را دارد که فنون لازم در جهت ارتقاء امنیت به کارکنان یگان حفاظت زندان ها آموزش دهد و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

گفتنی است در این دیدار مدیرکل زندان های هرمزگان از فرماندهی انتظامی و پلیس پیشگیری استان به دلیل تعامل بسیار خوب و سازنده با زندان ها قدردانی کرد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها