قائم ‌مقام کمیته امداد هرمزگان:

همکاری ۱۴۰ وکیل و مشاور حقوقی با کمیته امداد هرمزگان



قائم ‌مقام کمیته امداد هرمزگان گفت: ۱۴۰ وکیل و مشاور حقوقی نیکوکار به‌منظور ارائه خدمات حقوقی، مشاوره‌ای و خانوادگی مددجویان تحت حمایت با کمیته امداد هرمزگان همکاری دارند.

به گزارش صبح ساحل به نقل از خبرگزاری مهر، جلیل تراهی بابیان این مطلب که ارائه خدمات حقوقی، قضایی و مشاوره‌های حقوقی یکی از راه‌های آگاه‌سازی اجتماعی و احقاق حقوق مددجویان است، گفت: ۱۴۰ وکیل و مشاور حقوقی نیکوکار به‌منظور ارائه خدمات حقوقی، قضائی، مشاوره‌ای و خانوادگی مددجویان تحت حمایت با کمیته امداد استان هرمزگان همکاری دارند.

وی ضمن اشاره به رایگان بودن ارائه خدمات حقوقی به مددجویان این نهاد، افزود: کمیته امداد استان هرمزگان طی هشت‌ماهه امسال، هزار و ۷۰۰ مورد مشاوره حقوقی، ۴۵ مورد دادخواست، ۱۰ مورد شکایت کیفری را برای خانواده‌های تحت حمایت، از طریق حوزه حقوقی این نهاد تنظیم، پیگیری نموده و نسبت به احقاق حقوق قانونی آن‌ها اقدام کرده است.

قائم مقام کمیته امداد هرمزگان خاطرنشان کرد: بسیاری از مددجویان به دلیل عدم آگاهی از حقوق قانونی خود قادر به احقاق حق‌ خود نبوده و با مشکلات مختلف مواجه می‌شوند و بعضاً حقوقشان از دست می‌رود که در همین راستا کارشناسان حقوقی این نهاد به‌عنوان مدافع مسلم حقوق محرومین با در نظر گرفتن قوانین و مقررات‌، ضمن راهنمایی و مشاوره به ایشان، پیگیر مسائل حقوقی و قضایی خانواده‎ها بوده ‌و تا حد امکان برای احقاق حقوق آنان تلاش می کنند.

تراهی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در این خصوص هشت میز خدمت حقوقی برای ارائه خدمات به مددجویان کمیته امداد در مرکز و شهرستان‌های استان هرمزگان فعال هستند که مددجویان می‌توانند با مراجعه به آن‌ها از مشاوره و راهنمایی‌های حقوقی در تمام زمینه‌ها به‌صورت رایگان بهره‌مند شوند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها