سفر دریایی معلولان در روز ۱۲ آذر رایگان است



سفر دریایی معلولان در روز ۱۲ آذرماه ( روز جهانی معلولان)، به صورت رایگان توسط ناوگان بندر شهید حقانی بندرعباس انجام می شود.

به گزارش صبح ساحل به نقل از ایرنا، مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر اعلام کرد:سفر دریایی معلولان در این روز در مسیرهای بین بندر شهید حقانی به جزایر هرمز و قشم است.
حمیدرضا محمدحسینی روز دوشنبه درجمع خبرنگاران افزود: شرایط بندرشهید حقانی برای جانبازان و معلولان مناسب سازی شده و زیرساخت های لازم برای ایمنی بیشتر رفت وآمدهای دریایی ایجاد شده است.
وی به ایجاد کانتر فروش بلیت الکترونیک سفرهای دریایی ویژه معلولان در بندر شهید حقانی اشاره کرد وگفت: علاوه بر این، درطول یکسال اخیر، دستورالعمل جدیدی برای شناورهای تندرو به مرحله اجرا درآمد که براساس آن شناورها، صندلی های ویژه به معلولان اختصاص می دهند و یا یک مکان مناسب برای جانمایی صندلی آن ها در نظر گرفته اند. 
مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر یادآورشد: مناسب سازی محیط بندر و فراهم کردن زیرساخت های لازم برای استفاده افراد کم توان جسمی و معلولان در پایانه های مسافری دریایی از جمله دغدغه های مدیران بنادر ودریانوردی است.
وی نگاه ویژه مدیران و کارکنان سازمان بنادر و دریانوردی نسبت به ایفای مسوولیت های اجتماعی سازمانی را مورد تاکید قرارداد و افزود: توجه به نیازهای معلولان در راستای برقراری عدالت اجتماعی و برابری حقوق شهروندی به یک باور سازمانی در بندر شهید حقانی تبدیل شده تا افراد بتواننداز امکانات ومحیط های مختلف پایانه دریایی استفاده کنند. 
محمدحسینی با تبیین سیاست کلان بندر شهید حقانی جهت دستیابی به جایگاه برتر در ارائه خدمات مسافری، خاطرنشان کرد: براین اساس، مردم می‌تواند با ارائه پیشنهادات و راهکارهای مناسب، این پایانه بزرگ مسافری را در مسیر دست یافتن به شرایط مطلوب و ارایه خدمات مورد انتظار جامعه یاری رسانند.
 ۴۰ فروند شناور با ظرفیت چهار هزار صندلی ترابری مسافران دریایی بین بنادر شهید حقانی بندرعباس؛ شهید ذاکری قشم، بندرگاه جزایر هرمز و لارک را برعهده دارند. 
مسوولیت راهبری بنادر مسافری بندرعباس تحت مدیریت اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر است.  

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها