پرویز سالاری وارد میدان نام‌نویسی انتخابات مجلس شد




به گزارش صبح ساحل، در سومین روز از ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی در بندرعباس، پرویز سالاری، عضو اسبق شورای شهر برای ثبت‌نام در ستاد انتخابات حضور یافت.
سالاری گفت: اینجانب با توجه به سابقه چهل ساله خود در حوزه فرهنگی و اجتماعی و کار رسانه و خبری با محدودیت‌ها، ظرفیت‌ها، پتانسیل، محاسن و معایب استان آشنایی دارم. کمبودها و خلاهای قانونی که در استان هرمزگان وجود دارد باتوجه به اینکه هرمزگان به عنوان قلب جهان قرار دارد باید در مجلس بررسی شود و برنامه‌هایی برای این امر اندیشیده شود.


وی افزود: بنده چهل سال کار آموزصی و فرهنگی در سمت های مختلف در آموزش‌وپرورش داشته‌ام که این تجاربی که در آموزش‌وپرورش و رسانه دارم که از قدرت سیاسی و قدرت اقتصادی مهم‌تر است و از طرف دیگر تجاربی که در پارلمان محلی دارم به این موضوع کمک میکند. بنده از نکات و قوانین و اصول قانون اساسی و به ویژه اصل شفافیت مالی حمایت میکنم. سالاری اضافه کرد: انشالله که بتوانیم به تکالیف خود به ویژه گام دوم انقلاب و بخش اشتغال و معیشت مردم و مسائل اجتماعی دیگر عمل کنیم.


سالاری با بیان اینکه مجلس در راس امور است گفت: کار مجلس ریل گذاری است و اگر مجلس خوب ریل گذاری کند دولت هم به دنبال آن خوب عمل می‌کند. نمایندگان طرح های ملی و منطقه ای را متناسب با شرایط و ظرفیت‌ها بررسی و معضلات را حل خواهند کرد.

سالاری در مورد شفافیت مالی در انتخابات تصریح کرد: بنده معلم هستم و منابع مالی بنده مشخص است و آمادگی دارم که هم قبل و هم بعد از انتخابات پاسخگوی خبرنگاران باشم.
وی در خصوص هدف از شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: یکی از برنامه‌های اصلی بنده همین اصل ازکجا آورده‌اید است که امیدوارم بتوانیم با همکاری اصحاب رسانه آن را عملی کنیم و هدف اصلی بنده از شرکت در انتخابات نظارت بر اجرای قانون است زیرا قوانین خیلی خوبی داریم اما متاسفانه بخش عمده‌ای از این قوانین در محاق مانده و اجرا نشده‌است. اگر قوانینی که قابلیت اجرایی شدن دارند و هم‌چنین قوانین منطقه‌ای اجرا شوند وضعیت بهتر خواهد بود.

منتشر شده: 1
محمد
۱۵ آذر ۱۳۹۸
سلام بچه های چاله میدون
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها