شناسایی و انهدام باند بزرگ سارقین خودرو و مغازه در بندرعباس



به گزارش صبح ساحل،به نقل از فارس از بندرعباس، سرهنگ عبدالمجید کرمی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت:یک کلاهبردار غیر بومی با ایجاد دو کانال  مجازی در اینستاگرام اقدام به کلاهبرداری می کرد که خوشبختانه با اقدامات پلیس در تور قانون افتاد.

وی ادامه داد: شگرد این فرد  این بود که برای افرادی که بیمار بودند با تبلیغات فراوان نسخه هایی را تهیه می کرد.

کرمی تاکید کرد: این فرد حدود ۱۵ شناسنامه جعلی داشته است   و با هویت جعلی  رمالی انجام می داده است و با همین هویت ها تراکنش های مالی خود را انجام می داد.
رئیس پلیس آگاهی هرمزگان ابراز داشت: این شخص ۲ شاکی  استان هرمزگان  و ۲۰ شاکی در استان های دیگر دارد و از راه کلاهبرداری ۱ میلیارد تومان منفعت کرده است و همچنین۸۸  سکه بهار آزادی ، یک شمش طلای آب شده و ۵ هزار و سیصد دلار وجه نقد از مخفیگاهش کشف شده است. 

وی بیان کرد؛ در اواخر شهریور ماه یک کانتینر حاوی ۵ تن چای از محوطه اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان  به سرقت رفت که با کارهای گسترده اطلاعاتی این محموله کشف و ۹ نفر دستگیر و روانه زندان شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان  تصریح کرد: در پرونده ای دیگر یک سری افراد شروع کرده بودند به سرقت مغازه های کرکره دار که به صورت حرفه ای انواع مغازه ها را مورد  سرقت قرار می دادند. 

وی افزود: با انجام کارهای پلیسی و اطلاعاتی  ۲ نفر سارق حرفه ای دستگیر شد که  به سرقت ۳۷ فقره مغازه و ۱۵ مورد سرقت داخل خودرو اعتراف کرده اند.  
کرمی تاکید کرد: در رابطه با این پرونده ۵ نفر  مال‌خر دستگیر شد.

وی اظهار داشت: یک باند هم بودند  که خودروهای مدل ۸۵ تا ۹۰ پراید را در محله های شلوغ و پارکینگ مجتمع های بدون نگهبان سرقت می کردند.
کرمی خاطرنشان کرد: در این خصوص نیز  ۳ نفر سارق و ۴ نفر مال خر دستگیر شدند که این ها ۲۰ خودرو دزدیده بودند که ۱۰ تا را اوراق و ۱۰ تای دیگر کشف شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها