در نشست بانوان فعال شهرستان بندرلنگه با مدیر کل امور بانوان استانداری مطرح گردید :

راه اندازی فروشگاه دائمی صنایع دستی هرمزگان در تهران



به گزارش صبح ساحل،به نقل از کنگ نیوز،ظهر امروز نشست علی نیکویی فرماندار شهرستان بندرلنگه، مریم یگانه مشاور استاندار ومدیرکل امور بانوان استانداری هرمزگان، علیه جهانگیری مشاور امور بانوان وخاواده فرمانداری شهرستان بندرلنگه با جمعی از بانوان فعال وفرهیخته شهرستان بندرلنگه در محل فرمانداری این بندر برگزار شد. 

در این نشست مدیر کل امور بانوان استانداری هرمزگان، اظهار کرد: بانوان بندرلنگه باید بیشتر تلاش کنند وخود را در جامعه نشان دهند، خانم ها نباید منتظر اقدام مردها باشند و باید در حوزه مختلف فعالیت کنند.

وی افزود: به دنبال برند سازی در کشور باشیم ، چرا باید خانم ها در خانه بنشینند و چرا توانمندی خود را جدی نمیگرند باید به فرزندانمان فکرها وایده های مختلف مثبت تزریق کنیم.

یگانه با اشاره به وجود ۲۱۴صندوق خرد زنان در هرمزگان، یادآور شد: به دنبال راه اندازی فروشگاه دائمی صنایع دستی محصولات هرمزگان در تهران هستیم که هر کدام از شهرستانهای استان هرمزگان میتوانند سهمی در این فروشگاه برای عرضه آثار صنعتگران خود داشته باشند.

مشاور امور بانوان استانداری هرمزگان بیان داشت: ورزش بانوان را جدی بگیریم و در ادارات ساعاتی را برای ورزش بانوان شاغل در نظر بگیرند. 

در ادامه نیکویی فرماندار بندرلنگه اضافه کرد: اشتغالزایی سنتی میتواند بازار دنیا را تکان دهد، ما باید در خصوص اشتغال خانگی ایده خوبی به وجود آوریم، دولت از بخش خصوصی که به اشتغال بانوان ورود پیدا کند حمایت میکند.

در پایان این نشست بانوان به بیان دیدگاههای خود از قبیل نبود استخر، پلاژ بانوان و پیست دوچرخه سواری ویژه بانوان و سایر موارد در این شهرستان پرداختند

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها