خلیج فارس میناب با صدرنشینی به دور دوم رفت



به گزارش صبح ساحل،تیم خلیج فارس میناب به مرحله دوم مسابقات لیگ دسته سوم کشور صعود کرد. در هفته سیزدهم و پایانی مسابقات فوتبال زیر گروه لیگ دسته سوم باشگاه های کشورتیم خلیج فارس میناب به عنوان تیم نخست گروه پنجم این رقابت ها به مرحله دوم این مسابقات راه یافت.

در آخرین بازی این مرحله تیم خلیج فارس میناب در خانه میزبان تیم مقدسی کیش بود که این تیم به میناب نیامد تا خلیج فارس با کسب ۲۷ امتیاز به عنوان تیم نخست به دور بعد راه یابد.
در دیگر بازی این گروه فولاد هرمزگان که در هفته پایانی هم امید به صعود داشت دو بریک به حریف اصفهانی خود باخت تا دستش از صعود به دور دوم کوتاه بماند.در این گروه تیم بیرجند دوم شد تا به همراه خلیج فارس میناب صعود کند. 
البته تیم یزد لوله هم با توجه به امتیازات خوبی که داشت به عنوان یکی از بهترین تیم های سوم هر گروه از گروه پنجم به دور بعد صعود کرد. ازاین گروه تیم های سپاهان خورموج ،دانشگاه علوم پزشکی کرمان ، امید بتن نورآباد فارس ،شهرداری منوجان ، باهو دشتیاری چابهار ،مقدسی کیش ، و سپید دشت شهرضا به مسابقات استانی سقوط کردند و تیم های فولاد هرمزگان ، صنعت فولاد اصفهان به ترتیب با قرار گرفتن در رده های چهارم و پنجم در مرحله اول فصل جدید حضور خواهند داشت.
۱۲ تیم صعود کننده به مرحله نهایی این رقابت ها هم مقاومت تهران،مهاجرنوین مشهد،آذرآب اراک،دماوند آمل، عقاب تهران،آذر کوثر تبریز،فرهنگ ایثار آستارا،شاهین بندرعامری، تامرادی کهگیلویه و بویراحمد، خلیج فارس میناب، ۰۴ بیرجند و یزد لوله هستند.
۱۵ تیم ابقاء شده در مرحله اول فصل آینده تیم های نفت ایرانیان،شهرداری فریدونکنار،دریای حربده محمود آباد،دریای بابل،فرهنگ البرز،ستاره کاسپین بابل،برق آراء البرز،شهید اورکی اسلامشهر،کاویان نقده،بویراحمد یاسوج،پرسپولیس دزفول، عقاب شیراز، فولادهرمزگان،فولاد صنعت اصفهان و رضوانی اصفهان می باشند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها