شمار داوطلبان نمایندگی مجلس در هرمزگان به ۳۲ نفر رسید



به گزارش صبح ساحل ، سعید ناجی شامگاه چهارشنبه اظهار داشت: امروز ۱۱ نفر شامل هفت مرد و چهار زن در سه حوزه انتخابیه استان ثبت نام کردند.

وی افزود: از این شمار هفت نفر در حوزه انتخابی مرکزی، سه نفر در شرق و یک نفر در غرب ثبت نام کردند که همه ثبت نام شدگان دارای مدارک تحصیلی کارشناسی ارشد هستند.

ناجی بیان داشت: تا به امروز شمار داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در هرمزگان به ۳۲ نفر رسیده که از این شمار پنج نفر زن و ۲۷ نفر مرد هستند.

به گفته این مقام مسوول تاکنون بیشترین ثبت نامی با ۲۰ نفر در حوزه انتخابی مرکز بوده، سپس در حوزه شرق ۱۰ نفر و غرب نیز دو نفر انجام شده است.

ناجی خاطرنشان کرد: از مجموع ثبت نام شدگان شش نفر دارای مدرک تحصیلی دکترا و ۲۶ نفر کارشناسی ارشد هستند.

رییس ستاد انتخابات هرمزگان گفت: نام نویسی از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در سه مرکز حوزه انتخابیه بندرعباس ، میناب ، بندرلنگه و ستاد انتخابات کشور از دهم آذرماه آغازشده و به مدت یک هفته ادامه دارد.

استان هرمزگان دارای ۵ کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی شامل سه نفر در شهرستانهای بندرعباس، بندرخمیر، قشم، حاجی آباد و بوموسی و یک نفر در شرق استان در شهرستان‌های بشاگرد، رودان، سیریک ،جاسک و میناب و یک نفر در غرب هرمزگان در شهرستان های بندرلنگه ، بستک و پارسیان است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها