جراره با حمایت جبهه انقلاب اسلامی وارد میدان انتخابات مجلس شد



 به گزارش صبح ساحل، در پنجمین روز از نام‌نویسی انتخابات مجلس شورای اسلامی در هرمزگان حسین هاشمی تختی و ابوالقاسم جراره درحال گذراندن مراحل ثبت‌نام هستند.

در پنجمین روز از انتخابات مجلس شورای اسلامی ابوالقاسم جراره پس از ثبت‌نام به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
جراره در توضیح علت شرکت خود در انتخابات مجلس گفت: هدف این است  که بتوانیم فضای رقابتی خوبی را فراهم کنیم و مردم مشارکت بهتری را در عرصه حضور در انتخابات رقم بزنند.
وی با اشاره به نگرانی‌ها و مشکلات مردم در خصوص شرایط اخیر مربوط به گرانی بنزین توضیح داد: حضور در مجلس شورای اسلامی، مسئولیت نمایندگان را سنگین می‌کند.

جراره با بیان اینکه کوچکترین فساد در دولت اسلامی و جامعه قابل پذیرش نیست تصریح کرد: تلاش ما در راستای کیفی سازی سطح خدمات به نفع مردم و ارتقای سطح کیفی زندگی مردم از بعد مادی و معنوی است.
وی ادامه داد: مشکل اشتغال، فکر عمده جوانان را به خود مشغول ساخته است و دولت و مجلس شورای اسلامی به‌عنوان ریل‌گذار این موضوع باید زمینه‌ اشتغال جوانان را فراهم کند.
جراره خاطرنشان کرد: ما خدمات و تلاش‌های گذشتگان و کسانی که درحال حاضر چهل سال در این مملکت خدماتی عرضه کردند را نادیده نمی‌گیریم.
وی در ادامه عنوان کرد: به نسل جوان اجازه عرض‌اندام بدهند و قطعا اگر این فرصت فراهم شود شاهد معجزات زیادی خواهیم بود.
جراره در پاسخ به این سوال که آیا با حمایت گروه خاصی به انتخابات مجلس ورود کرده‌است گفت: مرام‌نامه جبهه انقلاب اسلامی را امضا کرده‌ام و با رعایت شاخص‌ها و مبانی مدنظر به انتخابات ورود خواهم کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها