ثبت نام حجت الاسلام علی اکبر میرزایی در انتخابات مجلس



حجت الاسلام علی اکبر میرزایی  در پنجمین روز نام‌نویسی انتخابات مجلس شورای اسلامی باهمراهی جمعی از مردم برای کانداتوری یازدهمین دوره  مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد

حجت الاسلام علی اکبر میرزایی در پنجمین روز نام‌نویسی انتخابات مجلس شورای اسلامی باهمراهی جمعی از مردم برای کانداتوری یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد
میرزایی برنامه‌های خود در بدو ورود به انتخابات مجلس تشریح کرد
حجت الاسلام علی اکبر میرزایی نیز در پنجمین روز نام‌نویسی انتخابات مجلس شورای اسلامی باهمراهی جمعی از مردم اقدام به ثبت‌نام کرد.
علی اکبر میرزایی گفت: ما نیامده‌ایم که از مشکلات سخن بگوییم زیرا همه ما مشکلات را می‌دانیم ما آمده‌ایم که این مشکلات را با برنامه‌ریزی دقیق و جامع حل کنیم و این آن چیزی است که مردم از ما انتظار دارند.
وی تشریح کرد: گفتن این‌که هرمزگان قطب اقتصادی، گردشگری،بنادر و صیادی است کافی نیست و سوال این‌ است که سهم ما از این قطب‌ها چیست.
میرزایی با اشاره به اینکه سه برنامه برای حضور در انتخابات دارد گفت: نخبه‌ها باید شناسایی، معرفی و حمایت شوند. در استان هرمزگان به نخبه‌ها بهایی داده‌نمی‌شود و استان ما به تغییر به نفع نسل جدید براساس گام دوم انقلاب نیاز دارد.
وی علت حمایت خود از نخبگان را حضور در هیئت رئیسه و نهاد رهبری دانشگاه هرمزگان دانست و افزود: اهرم فشار در استان هرمزگان از سوی مرکز پایین است و قدرت مانور ما در کشور کم است.
میرزایی ادامه داد: از مهم‌ترین مولفه ها در این خصوص ایجاد فراکسیون و تشکلی است که برگرفته ازنمایندگان مختلف باشد و بنابراین دومین برنامه بنده ایجاد فراکسیون اقلیت در مجلس است.
وی برنامه سوم خود را انعکاس و گسترش ظرفیت‌های بالفعل استان هرمزگان معرفی کرد و تصریح کرد: نیاز است فعالیت‌هایمان جنبه محققانه و مدققانه داشته باشد. احیای صنایع کوچک در این امر می‌تواند راه‌گشا باشد.

منتظر تایید: 1غیرقابل انتشار: 2منتشر شده: 1
محمد
۱۵ آذر ۱۳۹۸
همو ک تو شو بندر اتات
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها