مهرام در بندرعباس اسیر شاگردان هنگام پور شد



به گزارش صبح ساحل،تیم شهرداری بندرعباس در هفته دهم لیگ برتر بسکتبال به مصاف تیم مهرام تهران رفت.

این دیدار ساعت ۱۶ امروز پنجشنبه در سالن فجر بندرعباس برگزار شد. تیم شهرداری پس از پیروزی هفته نهم مقابل شورا و شهرداری قزوین در این هفته هم به دنبال آن بود تا با حمایت خوب هوادارانش تیم مهرام را که از مدعیان قهرمانی است شکست دهد و جشن چهارمین پیروزی خود را برپا کند.
در کوارتر نخست شهرداری بندرعباس آن قدر زیبا بازی کرد که شاگردان مصطفی هاشمی در تیم مهرام باورشان نمی شد که این تیم شهرداری است که این گونه مقابل آن های بازی می کنند.در این کوارتر سفید و نارنجی پوشان شهرداری بندرعباس ۲۵ بر ۱۲ حریف نامدار خود را شکست دادند.
در کوارتر دوم تیم قرمزپوش مهرام تهران بهتر ظاهر شد و ۱۸ بر ۱۰ به برتری رسید اما در مجموعه شاگردان رضا هنگام پور در تیم شهرداری بندرعباس نیمه نخست را با نتیجه ۳۵ بر ۳۰ به سود خود تمام کردند وبا پیروزی به رختکن رفتند. 
در کوارتر سوم دو تیم بازی نزدیکی به نمایش گذاشتند اما دفاع خوب زیر حلقه بازیکنان شهرداری باعث شد تا بازهم نتیجه به سود نماینده هرمزگان به پایان برسد .در این کوارتر سفید و نارنجی پوشان شهرداری بندرعباس ۵۵ بر ۵۲ بازی را به پایان بردند. در کوارتر چهارم و پایانی که یکی از زیبا ترین کوارترهای این دیدار بود شهرداری دست به کار بزرگی زد و مهرام تهران را مغلوب خود کرد و در پایان بانتیجه ۸۳ بر ۷۵ پیروز این بازی شد.
شهرداری با این پیروزی ۱۲ امتیازی شد و فاصله خودش را با تیم های بالای جدول رده بندی کمتر کرد. لیگ برتر بسکتبال با شرکت ۱۴ تیم در حال برگزاری است.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها