اجرای نمایشگاه کتاب سیار(یار مهریان ) در مدارس شهرستان سیریک



به گزارش صبح ساحل،« مصطفی کریمی زاده » به اهمیت برگزاری نمایشگاه کتاب در مدارس شهرستان اشاره و اظهار کرد: نمایشگاه های کتاب از آن جایی که خواندن را اولویت مهم گفتمان فرهنگی جامعه قرار می‌دهد، اهمیت بیشتری نسبت به سایر رویدادهای فرهنگی دارند.

 

وی با اشاره به اینکه  مدرسه مکان مناسبی برای آشنایی با کتاب و تقویت روحیه کتابخوانی است، افزود: با وجود فضاهای مجازی ، دانش آموزان و به‌ویژه گروه سنی تحصیلی  مقطع ابتدایی، از مهمترین گروه سنی جامعه  به‌حساب می‌آیند که باید به سمت کتاب سوق داده شوندکه والدین و مربیان پرورشی در مدارس می توانند با درایت و برنامه ریزی  صحیح اوقات فراغت آن‌ها را به‌گونه‌ای سمت‌وسو دهند تا از آسیب‌های فضای مجازی در امان باشند.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیریک ادامه داد: این نمایشگاه‌ها با رویکرد افزایش سطح مطالعه در مدارس، اختصاص کتاب در سبد مصرفی خانواده و ایجاد انگیزه و رقابت در مطالعه بین جامعه هدف برگزار می شود.

 

وی ابراز امیدواری کرد که بتوانیم به اهداف مورد نظر در سطح شهرستان دست یافته و دانش‌آموزان را به سمت مطالعه سوق دهیم.

 

کریمی زاده  بیان کرد: آموزش و پرورش در برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری نهایت تعامل و همکاری صمیمانه ای  ر ا با این اداره دارد و از همکاری مدیریت آموزش وپروش و مدیران مدارس جهت بر پایی نمایشگاه تشکر  و قدردانی کرد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیریک تصریح کرد:  مدرسه الهیه و مهر روستای گونمردی بخش مرکزی شهرستان سیریک اولین میزبانان  این نمایشگاه بودند که این برنامه ارزشمند فرهنگی مورد حمایت مسئولین و استقبال دانش آموزان آن مدرارس قرار گرفت.

 

این نمایشگاه با عرضه کتاب های مختلف علمی، روان شناسی، رمان ، کودک، قرآنی با تخفیف 40الی 50درصدی  به صورت سیار هر روز در یک مدرسه برپا بوده و به ارائه کتاب به علاقمندان می پردازد

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها