بازیکنانم با تمام وجود بازی کردند



به گزارش صبح ساحل،سرمربی تیم شهرداری بندرعباس در پایان بازی تیمش مقابل مهرام تهران گفت: به بازیکنانم گفته بودم مهرام را می بریم و بردیم.
رضا هنگام پور بیان داشت: اگر به تیم خودت ایمان داشته باشی این گونه می شود و تیم بزرگی چون مهرام تهران را هم شکست می دهید.
وی گفت: در تمرینات به همه بازیکنانم و کادر فنی گفته بودم که با این باور که می توانید مهرام را هم شکست دهید به دیدار این تیم بروید که این اتفاق افتاد و مهرام با وجود داشتن بازیکنان بزرگ و حتی کاپیتان تیم ملی مقابل ما چاره ای جز پذیرفتن شکست کاری نداشت.
سر مربی تیم شهرداری بندرعباس بیان داشت: می دانستیم این بازی سخت تر از سایر بازی های است که انجام داده ایم اما هیچ وقت خود را تیمی از پیش بازنده ندانستیم و با یک برنامه ریزی درست موفق شدیم امتیاز کامل از این دیدار بگیریم.
رضا هنگام پور گفت: همه بازیکنانم با دل و جان بازی کردند و هیچ کدام از آن ها از نام مهرام هراسی نداشتند و از این بابت از همه آن ها تشکر می کنم . 
وی اظهار داشت: از هوادران این دیدار که با تمام وجود فقط تیم خودرا تشویق کردند تشکر می کنم و همان گونه که از آن ها خواسته بودم کمی تحمل داشته باشند تا پیروزهای تیم خودشان را ببیند این گونه هم شد و سه بازی پشت سرهم به پیروزی دست پیدا کرده ایم و یقینا روند خوب بازی های بازیکنانم ادامه خواهد داشت.
سرمربی تیم شهرداری بندرعباس در خصوص عملکرد دو بازیکن خارجی تیمش هم گفت: این دو بازیکن فوق العاده هستند و کاملا در تیم جا افتاده اند و بازی به بازی دارند بهتر می شوند.وی در خصوص بازی هفته آینده هم گفت: دوشنبه با مس در کرمان بازی داریم و این بازی هم دیداری آسانی نیست اما با روحیه ای که در بازیکنانم سراغ دارم برای پیروزی به کرمان خواهیم رفت و امیدوارم که نتیجه خوبی کسب کنیم.
لازم به توضیح است که مصطفی هاشمی سر مربی تیم مهرام تهران در پایان این دیدار حاضر به گفت وگو با خبرنگاران نشد و پس از باخت مقابل شهرداری به سرعت برق سالن را با عصبانیت کامل ترک کرد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها