آئین رونمایی کتاب

برگزاری آیین رونمایی از کتاب زندگی نامه معین راهبر



مراسم رو نمایی از کتاب زندگینامه معین راهبر(هنرمند هرمزگانی) با نام "دُر نهان بندر" شب گذشته(14 آذر) با استقبال علاقه مندان و جامعه فرهنگ و هنر در فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار شد.

به گزارش صبح ساحل به نقل از ایسنا، رئیس انجمن موسیقی استان هرمزگان در ابتدای این مراسم افزود: پشتکار معین راهبر ستودنی است و سخت است کسی در مرکز کشور از تنظیم کننده تا رهبر ارکستر اینچنین پیشرفت کند.

احمد پاداش اظهار کرد: هرجا صحت می شود، معین راهبر مایه ستایش و تحسین همگان است و باعث افتخار هرمزگان این هنرمند بوده و خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه موسیقی هرمزگان در سطح بین الملل همواره مورد ستایش و تقدیر بوده است و این نشان دهنده فرهنگ غنی هرمزگان است، اضافه کرد: باید قدر داشته ها و مفاخر استان هرمزگان را بدانیم و با پاسداشت آن ها سعی در پرورش استعدادهای بیشتری داشته باشیم.

در ادامه معین راهبر با بیان اینکه داستانی که سال ها با ان زندگی کردم امروز از آن رونمایی می شود، افزود: ما می توانیم زندگی خود را تغییر دهیم و کاری که دوست داریم را انجام دهیم و به ارزویی که داشتیم برسیم.
این هنرمند هرمزگانی با اشاره به اینکه موضوع این است چه کسی خواهیم شد و به نظرم چیزی به کعنای شکست وجود ندارد بلکه ما نتیجه تلاش خود را دریافت می کنیم، خاطرنشان کرد: برای داشتن هر چیزی باید کار و تلاش کرد و دست از تلاش برنداریم.
راهبر با اشاره به اینکه چیزی که در ذهنم سال ها تجربه و درس شده بود را در این کتاب با مردم در میان گذاشتم، اضافه کرد: چند مدت پیش چند نفر از دوستانم گفتن برای موفقیت باید یا پول داشته باشی یا پارتی اما بنده هیچکدام را نداشتم و تنها بر پشتوانه خانواده با اصالت و متوسط تا اینجا آمدم.
وی با بیان اینکه برای چیزی که امروز به آن رسیده ام خیلی تلاش کردم و مردم نباید تنها سیمای امروزم را ببینند بلکه باید شکست ها و تلاش های گذشته ام را بشنوند، خاطرنشان کرد: تنها لبخند زدن و فکر کردن به اهدافم سبب شد تا شکست ها را تبدیل به موفقیت کنم.
تنظیم کننده و خواننده موسیقی پاپ کشورمان تصریح کرد: در سی سالگی یک کتاب از زندگی خود و در شصت سالگی کتاب دومی از زندگی خود خواهم نوشت و به حکم پسر بچه ای که با هزاران امید توسط والدینش بزرگ شد و بعد از مدت ها برای به هدف رسیدن ارزویش دوری از پدر و مادرش را تحمل کرد و در غربت تمام سختی ها را به جان خرید تا نشان دهد در سایه اجبار غربت نشینی می توان به اهدافم برسم.
وی ادامه داد: خوشحالم از مردمی هستم که طعم محرومیت را کشیده و طعم بی امکاناتی را تحمل کرده ام اما همواره به پشتوانه مردم خواهم ایستاد.
راهبر در پایان گفت: پس از خانواده ام باید رضا صادقی را پدر دوم خودم می دانم که تسلیم نشدن را به من آموخت و در این راه همواره پشتم بود و تمامی شکست ها را با همراهی او پشت سر گذاشتم و درس تحمل کردن و صبوری را به من آموخت.
همچنین نویسنده کتاب "دُر نهان بندر" با بیان اینکه بسیاری از دوستان می پرسیدند چه شد در عرصه فرهنک و هنر و آن هم به زندگی معین راهبر ورود پیدا کردم، افزود: بسیار تحقیق کردم که هنرمندان در این عرصه بسیار مورد غفلت قرار گرفته اند و دوست داشتم در این عرصه وارد شده و هنرمندان استان را مورد تجلیل قرار دهم.
یلدا قنبری اضافه کرد: بسیاری از هنرمندان بودن که هیچ زندگینامه ای از آن ها نیست و بازنشر ادبی هنرمندان و جامعه فرهنگی و هنری از آن ها موجود نیست.
وی با بیان اینکه هنرمندان الگوی خوبی برای جامعه ما هستند و با سختی های زیاد به موفقیت رسیده اند، تصریح کرد: معین راهبر را انتخاب کردم چون از قشر جوان و موفق جامعه هستند که رسیدن به جایگاه کنونی اش حاصل تلاش و مقام بلندی است که گاها از زندگی شخصی و احساس خود برای رسیدن به جایگاه امروزی اش گذشته است.
قنبری اظهار کرد: ایمان و تلاش معین راهبر بنده را مشتاق کرد تا از وی بنویسم و می تواند الگوی موفقی برای جامعه ما باشد و معین راهبرهای بیشتری را در هرمزگان می توان پرورش داد.
وی در پایان گفت: افتخاری بود در این مدت کنار معین راهبر بودم و زندگی اش را سرلوحه فعالیت های خود قرار دادم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها