ششمین روز ثبت نام داوطلبین نمایندگی مجلس شورای اسلامی در هرمزگان



به گزارش صبح ساحل به نقل از ایسنا،در ششمین روز ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی محمدنور محمودی(اهل روستای زنگارد بستک و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مهندسی میکروبیولوژی)، یوسف محمدی(هل شهر کوشکنار پارسیان و کارشناسی ارشد برنامه ریزی) و سید محمدنور موسوی(از اهالی دهنگ شهرستان بستک،کارشناس ارشد مدیریت دولتی و مولف دو کتاب) از دیگر داوطلبین حوزه غرب هرمزگان بودند که امروز با مراجعه به فرمانداری شهرستان بندرلنگه جهت داوطلبی در انتخابات مجلس از غرب هرمزگان اقدام به نام نویسی کردند.

پیش از این  غلامحسین زارعی، جمال جامه دار، ناصر شریفی، احمد جباری، محمد حسن نیا، خالد زمزم نژاد و عبدالله پرتابیان از دیگر چهره های شاخص غرب هرمزگان هستند که طی روزهای گذشته اقدام به نام نویسی کرده بودند.

 

به خاطر هیچ فردی انصراف نمی دهم/توسعه فرهنگی لازمه توسعه اقتصادی است

علی علامه زاده (قائم‌مقام و معاون اسبق استاندار هرمزگان و دبیر کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع)) پس از ثبت‌نام در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگاران، افزود: کسی که به این عرصه ورود می‌کند باید با برنامه باشد و بدون برنامه این حضور معنایی نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه اگر موفق شوم به مجلس ورود پیدا کنم به دنبال عملیاتی کردن قوانین خواهم بود، اظهار کرد: هرمزگان استانی اقتصادی است اما باید اولویت‌های فرهنگی نیز در دستور کار قرار بگیرد و بدون بسته فرهنگی نمی‌توان در اقتصاد موفق بود.

علامه زاده تصریح کرد: باید زمینه را برای حضور اساتید دانشگاه، نخبگان و دانشجویان فراهم کنیم و به دنبال ایجاد کارهای بزرگ فرهنگی در استان هرمزگان باشیم و جاهایی خلأ قانونی وجود دارد که باید این خلأها در تمامی زمینه‌ها برطرف شود.

معاون اسبق استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه لازم است با حساسیت خاصی مسائل و مشکلات معیشتی مردم برطرف شود، خاطرنشان کرد: هماهنگی و همدلی بین مجمع نمایندگان مهم‌ترین راهکار در زمینه تلاش برای حل مشکلات است.

وی ادامه داد: نباید اختلافات سبب کند شدن اولویت‌ها شود بلکه باید با همدلی، صبوری و شنیدن حرف‌های مخالف و موافق سعی در توسعه استان هرمزگان داشته باشیم.

علامه زاده با بیان اینکه باید تمامی امور را بین‌المللی فکر کرد، ملی تصمیم گرفت و منطقه‌ای اجرا کرد، تصریح کرد: اگر در این مسیر حرکت کنیم به‌طور حتم شاهد تحول بیش‌ازپیش در استان هرمزگان خواهیم بود.

وی در پاسخ به سؤال ایسنا در خصوص اینکه احتمال ائتلاف یا انصرافش از داوطلبی نمایندگی مجلس یازدهم وجود دارد، عنوان کرد: دوستان زیادی در بین داوطلبان هستند و امکان اینکه در کنار هم باشیم، وجود دارد اما اینکه تحت حزب، گروه یا ائتلافی در کنار یکدیگر قرار بگیریم به‌هیچ‌وجه وجود ندارد.

علامه زاده در پایان با بیان اینکه احتمال انصرافم به‌هیچ‌وجه وجود ندارد، اظهار کرد: تمامی داوطلبانی که ثبت‌نام کردند از دوستانم هستند اما شخصیتی دراین‌بین نمی‌بینم که به خاطر آن فرد از ادامه داوطلبی‌ام انصراف دهم.

 

برای تکمیل برنامه های قبلی ام وارد انتخابات شدم/باید گفتمان توسعه پایدار هرمزگان تقویت شود

محمد آشوری پس از ثبت‌نام در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با  خبرنگاران، افزود: هدف بنده از حضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس تکمیل برنامه‌های قبلی‌ام است.

وی با بیان اینکه در دوره گذشته یکسری گفتمان‌هایی را تبیین کردم و هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی‌هایی شده بود، اظهار کرد: در شرایط کنونی باید آن برنامه‌ها کامل شود.

آشوری تازیانی تصریح کرد: مردم امروز دچار مشکلات فراوانی همچون اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی هستند و ضرورت دارد تمامی افراد با برنامه وارد عرصه انتخابات شوند.

نماینده ادوار هرمزگان در مجلس با اشاره به اینکه تمامی داوطلبین باید دیدگاه خود را بر منطقه صحیح استوار کنند، خاطرنشان کرد: در مرکز قانون‌گذاری باید حرکاتی برای ساماندهی قوانین در راستای مطالبات مردم صورت بگیرد.

وی ادامه داد: به‌طور حتم هدف خدمتگزاری به مردم و تأمین مطالبات مردم است اما داوطلبین روش‌های متفاوتی در این زمینه دارند.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: باید گفتمان توسعه پایدار هرمزگان برای رفع مسائل و مشکلات مردم در تمامی عرصه‌ها تقویت شود.

 

تنور انتخابات غرب هرمزگان داغ شد؛"جامه دار" هم ثبت نام کرد

یکی از چهره های شاخص سیاسی حوزه غرب هرمزگان به منظور ثبت نام در انتخابات مجلس یازدهم در فرمانداری شهرستان بندرلنگه حاضر شد.

 جامه دار در بخشی از اظهارات خود در پاسخ به اینکه آیا حاضر به حضور در ائتلاف و یا کناره گیری به نفع کاندیدای دیگری  است، گفت: برای خدمت به مردم در این راه گام نهاده ام و با توجه به تجارب گذشته ام در هیچ حزب و ائتلافی شرکت نخواهم کرد و  تنها در بین توده مردم خود را معرفی و از توده مردم رای خواهم گرفت و به مردم سرزمینم خدمت خواهم کرد.

 

محمد آشوری تازیانی(نماینده ادوار هرمزگان و عضو هیئت رئیسه مجلس و شورای اسلامی) صبح امروز با حضور در ستاد انتخابات فرمانداری بندرعباس جهت داوطلبی نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه مرکزی بندرعباس نام نویسی کرد.

 

علی علامه زاده(قائم مقام و معاون اسبق استاندار هرمزگان و دبیرکنگره بین المللی امام سجاد(ع)) صبح امروز با حضور در ستاد انتخابات فرمانداری بندرعباس جهت داوطلبی نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه مرکزی بندرعباس نام نویسی کرد.

 

روز گذشته در ثبت نام داوطلبین نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز احمد جباری(نماینده غرب هرمزگان در مجلس نهم) و محمد حسن نیا(دکترای تاریخ و پژوهشگر) در ستاد انتخابات وزارت کشور جهت داوطلبی نمایندگی مجلس از غرب هرمزگان نام نویسی کردند.

 

بهرام امینی پوری(معاون وزیر جهاد کشاورزی در دولت اصلاحات و عضوء هیئت علمی پژوهشکده حفاظت خاک و آبخیزداری) صبح امروز با حضور در ستاد انتخابات فرمانداری بندرعباس جهت داوطلبی نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه مرکزی نام نویسی کرد.
امینی پوری در حال ترک ستاد انتخابات فرمانداری بندرعباس حاضر به گفت و گو با خبرنگاران نشد.

 

ثبت‌نام نهایی ۶۰ داوطلب انتخابات مجلس یازدهم در هرمزگان

رییس ستاد انتخابات هرمزگان گفت: با ثبت نام ۲۸ دواطلب در پنجمین روز، شمار داوطلبان شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان به ۶۰ نفر رسید.

سعید ناجی ضمن اعلام این مطلب افزود: امروز ۲۸ نفر شامل ۲۴ مرد و ۴ زن در سه حوزه انتخابیه استان هرمزگان ثبت نام کردند.
وی بیان کرد: ۱۲ نفر از این افراد در حوزه انتخابیه مرکزی (بندرعباس، حاجی آباد، قشم، بندخمیر، و بوموسی)، ۱۲ نفر حوزه غرب(بندرلنگه، بستک و پارسیان) و ۴ نفر حوزه شرق (شهرستان‌های میناب، رودان، سیریک، جاسک ثبت نام کردند.

 رییس ستاد انتخابات هرمزگان اظهارداشت: تاکنون از  ۶۰ نفر ثبت نامی استان در انتخابات مجلس شورای اسلامی ۵۱ مرد و ۹ زن بوده اند.

به گفته ناجی، تاکنون بیشترین ثبت نامی با ۳۲ نفر در حوزه انتخابی مرکزی بوده و حوزه های حوزه شرق و غرب نیز هرکدام ۱۴ نفر انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع ثبت نام شدگان ۸ نفر دارای مدرک تحصیلی دکترا،  ۵۰ نفر کارشناسی ارشد و ۲ نفر حوزوی هستند.
رییس ستاد انتخابات هرمزگان گفت: نام نویسی از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در سه مرکز حوزه انتخابیه بندرعباس، میناب، بندرلنگه و ستاد انتخابات کشور از دهم آذرماه آغازشده و به مدت یک هفته ادامه دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها