مستقل آمده‌ام/ در حق استان هرمزگان ظلم شده‌است



دکتر محسن کرمی که به عنوان کاندیدای نمایندگی مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرده‌است قائم مقامی سازمان ثبت احوال کشور و معاونت امور اسناد هویتی سازمان ثبت احوال کشور را در سوابق کاری خود دارد.
محسن کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار صبح‌ ساحل، هدف خود از نامزدی در انتخابات مجلس را اینطور بیان می‌کند: هدف بنده شناسایی مشکلات زیرساختی استان و. انعکاس آن به مراکز تصمیم گیر کشور به منظور محرومیت‌زدایی از استان هرمزگان است. برنامه دیگر بنده فراهم کردن زمینه استفاده از ظرفیت‌ها و استعدادهای نخبگان و اندیشمندان هرمزگانی در مدیریت کشور می‌باشد.
وی با اشاره به برخورداری استان هرمزگان از ثروت انبوه در حوزه‌های مختلف از جمله انرژی، معادن و دریا اظهار کرد: استان هرمزگان باید یک استان توسعه یافته در سطح کشور باشد و تاکنون در حق آن اجحاف شده‌است.
وی در پاسخ به این سوال که آیا با حمایت طیف خاصی وارد انتخابات شده‌است اذعان کرد: حضور بنده در انتخابات به صورت مستقل خواهدبود اما با تمامی عزیزانی که با احساس تکلیف اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند تا انتخاباتی پرشور را رقم بزنند، رفاقت خواهم‌کرد.
محسن کرمی در پایان اضافه کرد: شرایط و جو انتخاباتی در آینده تعیین می‌کند که با کسانی ائتلاف خواهم‌کرد یا خیر و در آینده راجع‌به این موضوع تصمیم خواهم‌گرفت.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها